جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۹
 |  7/ فروردین/ 1399 - 7:22
  |   نظرات: بدون نظر
269 بازدید

موسسه خیریه مهرآیین بفروئیه، پیشرو در مبارزه با کرونا

مدیرعامل موسسه خیریه مهرآیین بفروئیه از تهیه و توزیع اقلام بهداشتی، ضدعفونی کننده و غذایی در بین شهروندان شهر بفروئیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ مختار زرفتن مدیرعامل موسسه خیریه مهرآیین بفروئیه در مصاحبه با پایگاه خبری بفرو از اقدام این موسسه در تهیه و توزیع اقلام مبارزه با کرونا در شهر بفروئیه خبر داد:

مختار زرفتن؛ موسسه خیریه مهرآیین در اقدامی جهادی و خودجوش همزمان با شیوع ویروس کرونا در شهرستان میبد و شهر بفروئیه وارد عرصه مبارزه با این ویروس منحوس گردید و در این راستا اقدام به تهیه و توزیع اقلام اولیه پیشگیری و مبارزه با کرونا نموده است.

همچنین در اولین مرحله توزیع، ۸۶۰ بسته از اقلام بهداشتی (شامل ماسک، محلول ضدعفونی کنده دست و مواد ضدعفونی‌کننده سطوح ) و ۸۰ بسته غذایی در بین شهروندان بفروئیه بر اساس دستور عمل اجرایی توزیع گردیده است.

مدیرعامل موسسه خیریه مهرآیین افزود؛ در چند روز آینده ۳۰۰ بسته دیگر نیز در بین خانوارهای بفروئی توزیع خواهد گردید و با پایان مرحله اول توزیع در مناطق تعیین‌شده شهر بفروئیه، از هفته آینده در راستای پوشش کامل شهر مرحله دوم تهیه و توزیع اقلام بهداشتی آغاز خواهد گردید.

مختار زرفتن در پایان ضمن تشکر از شهرداری، اعضای شورای شهر، پایگاه بسیج شهید چمران بفروئیه و نیروهای مردمی که در راستای تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و غذایی، با موسسه همکاری نموده‌اند، از خیرین و مردم شهر بفروئیه درخواست نمود تا کمک‌های خود را جهت تهیه این اقلام به حساب موسسه خیریه مهرآیین واریز نمایند.

“شماره کارت موسسه خیریه مهرآیین بفروییه جهت جذب کمک‌های مردمی ”

۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۹۵۷۵۰

تصاویر؛ (تهیه و توزیع اولین مرحله اقلام بهداشتی و غذایی)


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات