سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۷
 |  1/ شهریور/ 1396 - 2:01
  |   نظرات: يك نظر
486 بازدید
گزارش تصویری؛

مراسم تحلیف اعضای شورای شهر بفروئیه برگزار شد

مراسم تحلیف و ادای سوگند اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بفروئیه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ در این مراسم اعضای شورای اسلامی شهر بفروئیه در دوره پنجم پس از مراسم تحلیف و ادای سوگند به انتخاب هیئت‌رئیسه پرداختند و پس از رأی‌گیری ‘سید رحمان موسوی بفروئیبه‌عنوان رئیس و ‘محمد احمدی بفروئیبه‌عنوان نایب‌رئیس انتخاب شدند.

تصاویر (عکاس: امیررضا احمدی بفروئی)

 


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

One Response to “مراسم تحلیف اعضای شورای شهر بفروئیه برگزار شد”

  1. محمدابراهیم نیکونژاد گفت:

    با سلام و عرض ادب و احترام خاص به پیشگاه مقدّس حضرت حجت بن الحسن العسگری آقامون امام زمان(ارواحنا له الفداء)
    ضمن آرزوی سلامت و کسب توفیقات روزافزون برای این بزرگواران اعضای شورای اسلامی شهربفروئیه، جهت ارائه ی خدمت بیشتر و بهتربه این مردم معزّز و شریف این شهر در دوره ی پنجم شورای اسلامی شهر.
    اینجانب محمدابراهیم نیکونژاد ازیکایک مردم گرامی و عزیز این شهرعاجزانه و خاضعانه طلب عفو و بخشش دارم و امیدوارم که از کوتاهی ها و قصورات سرتا پا تقصیراین بنده ی حقیر درگذرند. زیرا بنده ی حقیر به تنهایی آنچنان که شایسته و لایق شما مردم بزرگواربود و در راستای آن شعار صادقانه ای که به شما مردم بزرگوار داده بودم ( فقط خدمت رسانی به خلق الله که خدمت به خلق الله عبادت است) هرچند به خدای عزّوجل قسم که تا روز آخر کارم درشورا ، هدفم همین بوده است و دیگرهیچ ، و هرگز قصد شعار دهی و مردم فریبی جهت کسب رأی و…نداشته ام . ولی به خاطر مسائل مختلف هرگز نتوانستم آنچنان که از اوّل کار می خواستم جهت خدمترسانی به شما بزرگوران و مردمان شریف به نحواحسنت و اکمل درخدمت باشم و احساس می کنم که به آن هدف اولیّه ی خویش دست نیافتم. و برای جبران این دِین و ارائه ی خدمت بهتر و بیشتر وظیفه ی شرعی و دینی برای خودم دانستم که دوباره نامزد شورای این شهر شوم که با توجّه به عدم کسب رأی شما مردمان شریف و بزرگوار ، توفیق کسب سعادت خدمت رسانی به شماها ازمن در این دوره گرفته شد.
    و درپایان از یکایک دوستان شریف و بزرگوارم که از همکاران بسیار زحمت کش این بنده ی حقیردر شورای اسلامی شهر در دوره ی چهارم بودند و متأسفانه ازطرف قلیل افراد ی مورد اتهام زنی های زیادی نیز قرار گرفتند نیزطلب عفو و بخشش دارم.
    و من الله التوفیق و هوالمستعان
    محمدابراهیم نیکونژاد

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات