سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲:۳۷
 |  18/ اسفند/ 1395 - 7:34
  |   نظرات: ۳ نظر
610 بازدید
گزارش؛

افزایش سرعت فعالیت‌های شهرداری و شورای شهر بفروئیه

فعالیت‌های شهرداری و شورای شهر بفروئیه در آستانه نوروز ۱۳۹۶ و انتخابات شورای شهر سال ۱۳۹۶ افزایش چشمگیری یافته است.

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ بعد از انتقادات شدید برخی از شهروندان شهر بفروئیه نسبت به کم‌کاری و عدم فعالیت مناسب شهرداری و شورای شهر در مسائل و مشکلات شهری، چند هفته گذشته و در آستانه سال جدید و همچنین برگزاری انتخابات شورا شهر در سال ۹۶ شاهد آن هستیم که شهر بفروئیه در حال تحول ناگهانی می‌باشد و همان‌طور که از اوضاع شهر معلوم است، شهرداری و شورای شهر بفروئیه علی‌رغم این‌که در چند سال گذشته فعالیت چشمگیری را انجام ندادند (ازنظر برخی از شهروندان)، در این فرصت چند ماه مانده به انتخابات شوراها فعالیت خود را گسترش و چند برابر کرده‌اند.

حال باید از شهرداری و شورای شهر بفروئیه خواست تا همان‌گونه که در حال ظاهرسازی شهر می‌باشد به موضوع عدم وجود امکانات  مناسب در شهر بفروئیه نیز توجه کنند و در راستایی برطرف کردن نیاز مردم و به‌دوراز هرگونه فعالیت جانبدارانه  و سیاسی قدم بردارند.

قابل‌ذکر است با توجه به فعالیت‌های انجام‌شده اما هنوز شهر بفروئیه ۱– اورژانس ندارد ۲– آتش‌نشانی ندارد ۳– جایگاه سوخت مستقل ندارد ۴– شعبه ادارات در شهر بفروئیه وجود ندارد و ده‌ها مشکل دیگر و امکاناتی که وجود ندارد.

تصاویر فعالیت شهرداری بفروئیه در چند هفته گذشته:


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

3 Responses to “افزایش سرعت فعالیت‌های شهرداری و شورای شهر بفروئیه”

  1. آشنا گفت:

    شهرداری و شورا از 4 سال پیش تا حالا داشته کار می کرده و میکند شماها حالا مثلی که داری از خواب بیدار می شی یا ازنابینایی در می آیی

    • مدیریت سایت گفت:

      با عرض سلام؛
      در موردنظر داده‌شده باید به دو نکته اشاره شود:
      اولاً وب‌سایت پایگاه خبری بفرو، خبر را بر طبق نظر برخی از شهروندان تهیه نموده است و هیچ‌گونه دخالتی در آن ننموده.
      ثانیاً لطفاً شما گزارش و تصاویر فعالیت‌های انجام‌شده در چهار سال گذشته را برای ما ارسال نمایید تا گزارشی تهیه و درج نماییم

  2. آشناتر گفت:

    سلام، مدیر سایت به شما برنخورد نیازبه ارسال گزارش و تصاویر فعالیت‌های انجام‌شده در چهار سال گذشته نیست. الحمدالله اکثر مردم دیده اند و می بینند وچشم حقیقت بین داشته و دارند و کار نداریم که چندنفرمنتقد مغرض و عیب ساز و عیب نگارمثل کبک سرشان زیر برف کرده اند و هیچ نمی بینند و یا چون خفّاش هستند و نمی توانند خورشید حقیقت را ببینند.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات