سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۶
 |  22/ خرداد/ 1400 - 8:41
  |   نظرات: بدون نظر
120 بازدید

برای خدمتگزاری و گره‌گشایی آمده‌ام

فاطمه کارگر بیده داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بفروئیه: تصمیم فردی در شورا نداریم، تصمیمات باید گروهی باشد

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ در راستای تحقق یکی از وظایف رسانه مبنی بر آگاه‌سازی مردم نسبت به برنامه‌ها و اهداف داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، فاطمه کارگر بیده (کد نامزد: ۲۹) در مصاحبه با پایگاه خبری بفروئیه و گروه تلگرامی مشکلات و چالش‌های بفروئیه به تشریح برنامه‌ها و اهداف انتخاباتی خود پرداختند:

۱- داوطلب گرامی لطفاً خود را به طور کامل معرفی نمایید:

فاطمه کارگر بیده هستم، متولد سال ۱۳۵۶، داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بفروئیه با کد نامزدی ۲۹

۲- مهم‌ترین دلایل و انگیزه جنابعالی برای کاندیداتوری در انتخابات  ششمین دوره شورای شهر بفروئیه چیست؟

در حقیقت خدمتگزاری و گره‌گشایی از کار مردم را دوست دارم، بخصوص انجام وظیفه در نهادی گروهی همچون شوراها که معمولاً باید برای هر تصمیمی گروهی تصمیم گرفته شود نه یک شخص و نظر یک فرد در کل کارهای گروهی با شخصیت بنده همخوانی دارد.

۳- سوابق مدیریتی، علمی، اجتماعی و سیاسی خود را بیان نموده و درصورتی‌که در حوزه مدیریت امور شهری دارای پیشینه هستند، سوابق خود را عنوان نمایید؟

به عنوان عضو علی‌البدل در شورای روستای مزرعه بیده انتخاب شده‌ام.

۴- وضعیت موجود شهر بفروئیه را چگونه ارزیابی می‌کنید، به نظر شما مهم‌ترین چالش و مشکل فعلی شهر بفروئیه چیست؟ راهبردها و راهکارهای پیشنهادی خود را جهت بهبود وضع موجود بیان نمایید؟

وضعیت بفروئیه با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهر در وضعیت مناسبی نیست و با توجه به شهر شدن بفروئیه انتظارات مردم به خوبی برآورده نشده، در حال حاضر از آب شرب باکیفیت بی بهره‌ایم به نظرم برای سهولت کار و با توجه به شهر شدن بفرو و فراهم بودن ساز و کارهای قانونی نمایندگی ادارات مختلف باید در بفرو دایر شود و این حق طبیعی مردم است و ما برای برون‌رفت از این مشکلات باید برنامه‌ای شفاف داشته باشیم.

۵- نظر خود را در مورد فعالیت و عملکرد شورای پنجم بیان نمایید (نقاط ضعف و قدرت)؟

عملکرد شورای پنجم از حیث مجموع برای مردم رضایت‌بخش نبوده، عدم انسجام و وحدت نظر در بین اعضای شورای فعلی موج می‌زد و متأسفانه تا آخرین روزها این معضل حل نشد و این بزرگ‌ترین چالش شورای پنجم بود، تنها کار مورد دفاع شورای پنجم آزادسازی گره‌های کور چندین ساله ترافیک در شهر بود که انصافاً در این زمینه خوب کار شد.

۶- نظر خود را در مورد عملکرد مجموعه شهرداری بفروئیه (شهردار و کارکنان شهرداری) بیان نمایید؟

عملکرد شهرداری به دو بخش مجزا تقسیم می‌شود، دوران مدیریت آقای طباطبایی که شهردار بود از نظر عمرانی کار بسیار خوب انجام شد و همچنین ارتباط با مردم و دسترسی مردم به شهردار و مجموعه شهرداری به نحوه مطلوبی انجام و این نقطه قوت ایشان بود.

ولی در زمان مدیریت آقای فلاح کارهای عمرانی متوقف شد و به نطرم بیشتر به کارهای ظاهری با مخارج زیاد مشغول شدند و این نقطه‌ضعف ایشان از نظر مدیریتی از منظر مردم بود.

۷- چند مورد از برنامه‌ها و اهداف شاخص خود را در صورت رأی آوری در انتخابات بیان نمایید (با فرض همراهی سایر اعضا با نظرات شما)؟

سعی می‌کنم تا جایی که امکانش هست با همکاری با سایر اعضا بتوانم فرد مفید و فعالی باشم و تلاشم در راستای تحقق اهداف مردم و رضایتمندی مردم باشد.

۸- راهکارهای خود را جهت جذب و ایجاد منابع مالی جدید در راستای رفع مشکلات شهری (اشتغال، مسکن جوانان، ساخت مراکز عام‌المنفعه و …) عنوان نمایید؟

در حقیقت مشکلات امروزی جامعه زیاد است، به نظر بنده، بزرگان و پیش‌کسوتان باید همه تلاشمان را در رفع مشکلات مردم داشته باشیم، حتی اگر این تلاش‌ها ناچیز باشد، یک نهاد همچون شورای شهر باید سعی کند با وصل شدن به زنجیره‌ی بالاتر دولتی منبع مالی هر چند ناچیز جذب نماید تا بلکه باری از دوش مردمی که چشم امیدشان به شورا است بردارند.

۹- راهکارهای خود را جهت افزایش مشارکت مردم در تصمیم سازی، اجرا و نظارت بر امور جاری شهر بیان نمایید؟

به نظر من خوب است که مردم حداقل در دنیای مجازی از کارها و تصمیمات شورا آگاهی داشته باشند و از نظرات ارسالی مردم از طریق واتساپ، تلگرام و سایر پیام‌رسان‌ها در تصمیمات استفاده نماییم.

۱۰- تا چه اندازه پاسخ‌گویی به مردم و اصحاب رسانه در اولویت کاری شما قرار دارد و چه برنامه‌ای در راستای افزایش شفاف‌سازی و ارائه گزارش عملکرد شورای شهر دارید؟ در صورت رأی آوری نظر شما در خصوص برگزاری علنی جلسات شورای شهر چیست؟

به اندازه‌ای که برایم امکان داشته باشد و بتوانم پاسخگو هستم، به نظر بنده کلیه برنامه‌های شورا باید در راستای خواسته‌های مردمی باشد و گزارشات شفاف باشد تا حدی که مردم قانع شوند و در صورتی که رأی آورم به نظرم اگر جلسات هم علنی نباشد، بهتر است تصمیمات گرفته‌شده به حضور مردم رسانده شود تا حداقل از نظرات و پیشنهادات مردم در تصمیمات بعدی استفاده شود.

۱۱- محل تأمین منابع مالی تبلیغات خود در انتخابات را عنوان نمایید؟ در صورت تمایل در خصوص وضعیت اقتصادی خود توضیح دهید؟

منبع مالی ندارم، بنده خانه‌دار هستم و همسرم کارگر شرکت کاشی است و دو فرزند دارم یکی کارگر کارخانه کاشی و دیگری محصل می‌باشد.

۱۲- آیا قصد ائتلاف با سایر کاندیدا جهت شرکت در انتخابات را دارید (نام ائتلاف و اسامی اعضا را بیان نمایید) و یا به صورت مستقل در انتخابات شرکت نمودید؟

به صورت مستقل در انتخابات ششمین دوره شورا شرکت کردم و قصد ائتلاف ندارم.

۱۳- در پایان ضمن تشکر از شما بابت شرکت در مصاحبه درصورتی‌که با مردم سخنی دارید، بیان نمایید:

در پایان فقط اینکه مردم صبوری کنند، انشا الله که افرادی دلسوزتر و کارآمدتر مسئولیت می‌گیرند و هم تلاششان در راستای رفع مشکلات مردم و شهر بفروئیه خواهد بود و امیدوارم که هرکس که انتخاب می‌شود، در برابر خداوند و در برابر مردم رو سفید شود. به امید خداوند متعال


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات