سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۶:۴۵
 |  15/ مهر/ 1394 - 2:37
  |   نظرات: بدون نظر
1,745 بازدید

گزارش عملکرد ۳۳ صفحه ای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس پایگاه شهید چمران بفروئیه+متن مقدمه فرمانده

پایگاه شهید چمران بفروئیه در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس اقدام به تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس نمود. حال پس از اتمام هفته دفاع مقدس این ستاد گزارش عملکرد خود را در ۳۳ صفحه تنظیم و گردآوری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بفرو مرتضی برزگر بفروئی فرمانده پایگاه شهید چمران در مقدمه این گزارشِ عملکرد، ضمن تشریح سیاست های این ستاد از همه رزمندگان، مسئولین و بسیجیانی که با این ستاد همکاری کرده اند تشکر و قدردانی نموده است.

مقدمه گزارش فرمانده پایگاه شهید چمران:

حماسه هشت ساله مردم ولایی ایران به زعامت حضرت امام خمینی (ره) در مقابل جبهه استکباری، تاریخ با شکوه و غرور آفرینی برای بشریت محسوب شده و نقطه عطفی را برای مردم به ویژه جوانان ایثارگر انقلاب اسلامی ثبت نموده است.
امروز با توجه به اینکه جنگ میان حق و باطل به پایان نرسیده است، دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی وقتی در جنگ فیزیکی و سخت افزاری سیلی محکمی از ملت ایران خورد، متوجه شد با توجه به اعتقادات و باورهای دینی، ارزش های اسلامی، تعصب و غیرتی که مردم ایران دارند با جنگ فیزیکی نمی تواند با این ملت مقابله کند لذا به جنگ فرهنگی و جنگ نرم روی آورد.
به همین منظور پایگاه شهید چمران بفروئیه در جهت گرامیداشت این ایام مقدس اقدام به تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس نمود و پس از مشورت و مطالعه سیاست اصلی خود در سال ۱۳۹۴ را ترسیم ایثار و رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای قشر جوان و نوجوان و همچنین شناساندن یادگاران جنگ هشت ساله شهر بفروئیه به جوانان و نوجوانان معرفی کرد.
در اینجا گزارشی از عملکرد پایگاه شهید چمران بفروئیه را در هفته دفاع مقدس سال ۱۳۹۴ ارائه می دهیم.
برخود فرض می دانم مراتب سپاس ویژه خود را از رزمندگان عزیز بفروئی به خصوص آقایان محمدرضا سلمانی، محمدتقی موتاب، عباسعلی شفیعی و سیدعلی اکبر موسوی نسب به دلیل اشتیاق در همراهی و مشورت های دلسوزانه به فرزندان جوان خود اعلام دارم.
برخود لازم می دانم از همکاری های مسئولین محترم به خصوص فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد، بخشدار محترم، شهردار محترم، ریاست محترم، نائب رئیس محترم و خزانه دار محترم شورای شهر، مسئول محترم ستاد مراسمات مذهبی و رئیس کلانتری بفروئیه، فرمانده محترم حوزه چهار حضرت مهدی (عج) میبد، مدیر محترم پایگاه خبری بفرونیوز، ریاست محترم بیمارستان امام جعفرصادق (علیه السلام) میبد، دهیاران محترم حسن آباد و بیده تشکر و قدردانی نمایم.
به علاوه علاقه مند هستم از بسیجیان گرانقدر پایگاه شهید چمران بفروئیه به خصوص اعضای محترم شورا و مربیان محترم حلقه های صالحین آن پایگاه به خاطر نظرات تیزبین و همچنین همکاری های صمیمانه شان که مایه دلگرمی بود، نهایت تشکر و سپاس را داشته باشم.

مرتضی برزگر بفروئی
فرمانده پایگاه شهید چمران بفروئیه
۱۳مهرماه۱۳۹۴

page1 page2 page3 page4 page5 page6 page7 page8 page9 page10 page11 page12 page13 page14 page15 page16 page17 page18 page19 page20 page21 page22 page23 page24 page25 page26 page27 page28 page29 page30 page31 page32 page33


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات