سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲:۳۴
 |  12/ شهریور/ 1395 - 1:55
  |   نظرات: يك نظر
695 بازدید
با برگزاری انتخابات؛

محمدرضا برزگر در ریاست شورای شهر بفروئیه ابقا شد/نایب رئیس شورا تغییر کرد

انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر بفروئیه روز پنج‌شنبه مورخ 11 شهریور ماه با حضور 4 نفر از اعضای شورای شهر بفروئیه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری بفرو در این انتخابات محمدرضا برزگر با 4 رأی به‌عنوان رئیس شورا، حسین موتاب با کسب تعداد رأی نامعلوم نایب‌ رئیس و ابراهیم نیکو نژاد نیز  با کسب 3 رای به‌عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند، در این جلسه که بدون حضور تمامی اعضای شورای شهر برگزار شد آقای فرزاد برزگر حاضر به قبول کردن مسئولیتی در سال آخر شورای چهارم نشد و در حال حاضر به دلیل آن که احمد خاکزار نیز در جلسه حضور نداشت تمامی مسئولیت‌های دیگر ازجمله منشی شورا و سخنگو شورا را آقای محمدرضا برزگر رئیس شورای شهر بر عهده گرفت.

خبر فوق مربوط به مصاحبه پایگاه خبری بفرو با محمدرضا برزگر می باشد.

پایگاه خبری بفرو ضمن تبریک انتخاب مجدد آقای محمدرضا برزگر به‌عنوان ریاست شورای شهر بفروئیه از تمامی اعضای شورای شهر تقاضا دارد باوجود تمامی اختلافات، امسال نیز در کنار هم به بررسی و حل مشکلات مردم بفروئیه بپردازند و شورا را درگیر حواشی نکنند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

One Response to “محمدرضا برزگر در ریاست شورای شهر بفروئیه ابقا شد/نایب رئیس شورا تغییر کرد”

  1. محمدابراهیم نیکونژاد گفت:

    باسمه تعالی شأنه
    با سلام و عرض ادب،
    ذَلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَن یَشَاء وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ ”
    این نعمت خداست که به هر که خواهد ارزانیش دارد و خدا را بخشایشی بزرگ است
    جناب آقای محمدرضا برزگر بفروئی و جناب آقای حسین موتاب
    انتخاب شایسته شما بزرگوران که از چهره های خدوم، دلسوز و علاقه مند به توسعه و آبادانی شهر می باشیدبه عنوان رئیس شورای اسلامی و نائب رئیس شورای اسلامی شهر بفروئیه تبریک و تهنیت می گویم.
    امیدوارم با توجه به عشق و علاقه شما بزرگواران و دیگراعضای محترم شهر به توسعه ی همه جانبه شهر بفروئیه که در این چند سال ِ دوستی و همکاریمان شاهد آن بوده ایم و سرمایه ای برای شهر بفروئیه خواهد بود .در پرتو تعامل و همکاری اعضای شورای شهربا سایر سازمان هاو نهادهای دولتی شاهد توسعه همه جانبه شهرمان باشیم.
    توفیق و بهروزی شما بزرگواران و سایر اعضاء محترم شورای اسلامی شهر را از خداوند متعال مسئلت می نمایم. محمدابراهیم نیکونژاد

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات