جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۴
 |  14/ فروردین/ 1395 - 1:55
  |   نظرات: بدون نظر
843 بازدید
مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان بفروئیه:

سرپرست مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان بفروئیه (پارک بانوان) تعیین شد

بعد از تکمیل مراحل ساخت پارک بانوان بفروئیه توسط شهرداری بفروئیه و افتتاح آن در دهه فجر سال گذشته، مرکز نیکوکاری بفروئیه سرپرستی و مدیریت آن را به عهده گرفت.

سید رحمان موسوی مدیرعامل مرکز نیکوکاری بفروئیه در گفتگو با پایگاه خبری بفرو از ثبت‌نام بیش از 50 نفر از بانوان بفروئیه در برنامه‌های این پارک در روز خبر داد. ایشان تعداد وسایل ورزشی ویژه بانوان در این پارک را 11 دستگاه عنوان کرد و خاطرنشان کرد که تجهیزات و وسایل بازی و تفریح برای کودکان زیر پنج سال نیز در این پارک تدارک دیده‌شده است.
موسوی افزود: بانوان می‌توانند همه‌روزه صبح‌ها از ساعت 7:30 الی 9:30 و عصرها از ساعت 17 الی 19 از این پارک استفاده نمایند، که مدیریت مجموعه پارک توسط خانم برزگر صورت می‌گیرد.
مدیرعامل مرکز نیکوکاری بفروئیه در ادامه اضافه کرد: برنامه‌های ورزشی نیز توسط مربی ورزش خانم احمدی برای بانوان تدارک دیده‌شده است، که این برنامه‌ها یک شنبه‌ها و پنج شنبه‌ها صبح‌ها از ساعت 7:30 الی 9:30 و دوشنبه‌ها و سه شنبه‌ها بعدازظهرها از ساعت 17 الی 19 صورت می‌گیرد.
ایشان برنامه‌های ورزشی پارک بانوان را این‌گونه تشریح کرد: ابتدا حرکات ورزشی همراه با حرکت‌درمانی و چربی سوزی انجام می‌گیرد و بعد از پیاده‌روی دسته‌جمعی، به‌کار با وسایل ماساژور گام زدن جلو و عقب و سایر دستگاه‌ها و همچنین حرکات زمینی شکم برای تناسب‌اندام می‌پردازند.

در پایان قابل ذکر می باشد که ثبت نام و حضور در برنامه های این پارک رایگان می باشد.

IMG_4741 IMG_4733 IMG_4734 IMG_4736 IMG_4738


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات