سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۶:۲۱
 |  24/ خرداد/ 1397 - 1:23
  |   نظرات: بدون نظر
206 بازدید
گزارش؛

بی‌تدبیری برخی از مسئولین شهرستان در ماه مبارک رمضان

برگزاری مسابقات فوتسال، ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان میبد در سایه بی‌برنامگی برخی مسئولین شهرستان/ حادثه در کمین ورزشکاران شهرستان

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ شب گذشته در حالی شاهد برگزاری مسابقه فینال فوتسال جام رمضان شهرستان در رده سنی جوانان بودیم که در پایان مسابقه یکی از بازیکنان دچار آسیب‌دیدگی شدید شد.

این حادثه در حالی رخ داد که هیچ یک از تکنسین‌های اورژانس شهرستان میبد و هیچ آمبولانسی در این مسابقات حضور نداشتند و بعد از گذشت تقریباً ۱۵ دقیقه اورژانس شهرستان در محل حضور یافت، تکنسین اورژانس ۱۱۵ در همان ابتدا نسبت به عدم وجود آمبولانس در این مسابقات اعتراض نمود.

با توجه به حساسیت موضوع خبرنگار پایگاه خبری بفرو موضوع را پیگیری نمود؛

این حادثه در حالی رخ داد که چندی قبل مسئولین کاروان دوچرخه‌سواری سی شب سی مسجد شهرستان میبد  نیز نسبت به عدم همکاری برخی نهادها اعتراض داشتند.

حال باید دید دلیل عدم اورژانس و نیروی انتظامی در این مسابقات چیست؟ و مرجع صادرکننده مجوز برگزاری چگونه و بر طبق کدام دستور عمل اقدام به صدور مجوز نموده است و این‌گونه با جان جوان شهرستان بازی می‌کند، و همچنین دلیل عدم حضور نیروی انتظامی چه بود و در صورت بروز حادثه‌ای چه کسی مسئول برگزاری نظم خواهد بود؟

شایان‌ذکر است؛ این مسابقات از روز دوم ماه مبارک رمضان با حضور ۴۱ تیم در ۴ رده سنی نونهالان با ۱۱ تیم، نوجوانان با ۷ تیم، جوانان با ۷ تیم و بزرگسالان با ۱۶ تیم در سالن شهدای شهرک شهدای میبد آغاز شد است.

همچنین کارگر مسئول برگزاری مسابقات بیان داشت؛ در مسابقات حضور امبولانس شرط نیست و حضور پزشک‌یار کافی است.

در مقابل تکنسین اورژانس شهرستان اعلام نمود بر طبق قوانین حضور آمبولانس در این‌گونه مسابقات ضروری می‌باشد.

پایگاه خبری بفرو آماده انعکاس جوابیه مسئولین مربوطه شهرستان در خصوص این خبر می‌باشد.

 


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات