جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۰
 |  8/ مهر/ 1393 - 8:46
  |   نظرات: بدون نظر
287 بازدید

کارت قرمز نیروی انتظامی یزد به قهوه خانه ها/ قهوه‌خانه‌های بدون مجوز پلمپ شد

با تأکیدی که نماینده ولی فقیه در استان یزد بر برخورد جدی با قهوه‌خانه‌ها داشت، نیروی انتظامی و دستگاه‌های اجرایی وارد عمل شدند و با مراکزی که فاقد مجوز بوده و به صورت غیر قانونی فعالیت می کردند، برخورد کردند.

در پی صحبت‌های آیت الله ناصری امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه 28 شهریورماه سال جاری مبنی بر تأکید بیداری و هوشیاری بیشتر مسئولین و برخورد جدی نیروی انتظامی و اماکن با قهوه‌خانه‌ها که به نوعی به لانه‌های فساد تبدیل شده‌اند، خبرنگاریزد آوا با مصاحبه با یک منبع آگاه پیگیر این مسئله شد.

این منبع آگاه گفت: با تأکیدی که نماینده ولی فقیه در استان یزد بر برخورد جدی با این مراکز داشت، نیروی انتظامی و دستگاه‌های اجرایی وارد عمل شدند و با قهوه‌خانه‌هایی که فاقد مجوز بوده و به صورت غیر قانونی فعالیت می کردند، برخورد کردند.

وی ادامه داد: از جمله قهوه‌خانه‌های بدون مجوزی که با آنها برخورد و پلمپ شدند، قهوه‌خانه گ. ابتدای بلوار جهاد، قهوه‌خانه ا. بلوار امام جعفر صادق(ع) روبروی توت فرنگی، چایخانه سنتی ل. میدان امام علی(ع) و دیگر قهوه‌خانه‌های عمده‌ی بدون مجوز است.

با توجه به اینکه تأثیر مخرب مصرف سیگار و قلیان بر سلامت فردی و اجتماعی به عنوان مقدمه و دروازه ورود افراد به اعتیاد مغفول مانده است، از همه مسئولین از جمله نیروی انتظامی انتظار می‌رود به این موارد توجه داشته باشند و برخورد با قهوه‌‌خانه ها را که کانون شکل‌گیری بسیاری از جرایم هستند، به صورت جدی پیگیری کنند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات