سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۴
 |  22/ مهر/ 1394 - 9:45
  |   نظرات: بدون نظر
321 بازدید

پیام شهردار بفروئیه به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

اباذر غفوری، شهردار بفروئیه با صدور پیامی آغاز ماه محرم را به تمام عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تسلیت گفت

به گزارش پایگاه خبری بفرو صبح امروز شهردار بفروئیه با صدور پیامی آغاز ماه محرم را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است :

بسمه تعالی

با حلول ماه محرّم، ماه حماسه و شجاعت و فداکارى آغاز شد؛ ماهى که خون بر شمشیر پیروز شد، ماهى که قدرت حق، باطل را تا ابد محکوم و داغ باطل بر جبهه ستمکاران و حکومتهاى شیطانى زد، ماهى که به نسلها در طول تاریخ، راه پیروزى بر سر نیزه را آموخت، ماهى که شکست ابرقدرتها را در مقابل کلمه حق به ثبت رساند، محرم ماه اشک و گریه و غم اهل بیت علیهم السلام است. محرم ما «بلی»گفتن به «ألست أولى بکم» در غدیر است. محرم هنگام « لَأَبْکِیَنَّ لَکَ بَدَلَ الدُّمُوعِ دَما» است. محرم ماه ابراز محبت شیعه به مقام ولایت و امامت ائمه ی هدی علیهم السلام است. ماه اشک و عزاداری، ماه شیعه برای محبت، ماه کربلا و جلوه ی آن، ماه مقتل و سینه زنی، ماه احقاق حق است.

ماهى که امام مسلمین، راه مبارزه با ستمکاران تاریخ را به ما آموخت، راهى که باید مشت گره کرده آزادی خواهان و استقلال طلبان و حق گویان بر تانکها و مسلسلها و جنود ابلیس غلبه کند و کلمه حق ، باطل را محو نماید . کربلا دیگر بیابانی تفتیده در سرزمین عراق نیست؛ اینک کربلا سرزمینی به بزرگی آفاق و انفس است؛ کربلا منزلگاه همه‌ی کسانی است که تازیانه‌ی جور و شرک زمانه بر گُرده‌هایشان زخم نهاده و قبله‌گاه تمام انسان‌های آزاده‌ای است که تقدیر جهان را حرکت به سوی نور و روشنی و قیام علیه ظلمت و تاریکی می‌دانند و بر این حقیقت ایمان دارند که میراث حکومت جهان ، عاقبت متعلق به حکومت صالحان و اولیاء راستین الهی خواهد بود و حاکمیت طاغوت که اینک بر بخش‌های عمده‌ای از جهان سیطره دارد، از صفحه‌ی روزگار محو خواهد شد.

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم ، ماه عزای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و ایام خونبار نهضت حسینی را تسلیت عرض نموده و رجاء واثق دارم مسئولان دلسوز فرهنگی ، هیئت های مذهبی ، فتاوی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید را در اقامه سنن عاشورایی خود قرار دهند تا انشاءالله همچنان شاهد گسترش این فرهنگ غنی و متعالی در میان جان‌های شیفته‌ی پیام کربلا، در سراسر جهان باشیم.

 

و من الله توفیق

 

اباذر غفوری – شهردار بفروئیه


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات