شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۱
 |  16/ آبان/ 1394 - 5:50
  |   نظرات: بدون نظر
367 بازدید

پیام تشکر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد در خصوص حضور مردم در تشییع پیکر شهدای گمنام

سرهنگ فلاح فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد با صدور پیامی از مردم قدرشناس و انقلابی شهرستان به دلیل حضور گسترده در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بفرو در این پیام تشکر آمده است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

درود خدا بر مجاهدان راه حق و فضیلت و سلام بر شهدای عزیزی که بر خاک افتادند تا امروز در مقابل دشمن به خاک نیفتیم و سر خم نکنیم.

درود بر شهدای بزرگواری که همچون شمع سوختند تا راه را برای امروز امت اسلام و جامعه بشری روشن کنند و سلام و درود بر ارواح پاک و طیبه آنها.

اینجانب از تشیع کنندگان که برای شرکت در مراسم معنوی تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام این شهرستان حاضر شده و برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان اضافه کردند، تقدیر و تشکر می کنم.

آفرین بر همت و عزم والایتان که در لحظات حساس با حضور گسترده و موثر پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی و رهبری گرانقدر انقلاب و مجاهدان راه حق و حقیقت اعلام می کنید.

بار دیگر از حضور باشکوه مردم ولایتمدار شهرستان میبد، خانواده معظم شهدا، روحانیون معزز، مسئولان محترم دستگاه های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، شهرداران و شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران، بسیجیان، اصناف و بازاریان، فرهنگیان، دانشجویان، دانش آموزان و دیگر آحاد مردم در مراسم تشییع این شهیدان تقدیر و تشکر نموده، آرزوی نیکبختی و پاداش بزرگ الهی را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات