شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۵
 |  21/ اردیبهشت/ 1393 - 9:12
  |   نظرات: بدون نظر
376 بازدید

پراید مایه آرامش یا؟! + تصاویر هولناک

مدل‌های گوناگون پراید یکی از رکورد داران اصلی تصادفات در سال های اخیر نام گرفتند.

 مدل‌های گوناگون پراید یکی از رکورد داران اصلی تصادفات در سال های اخیر نام گرفتند. خودورهایی که شاید 70 درصد تولیدات داخل را به خود اختصاص دهند اما در عین حال به دلیل ایمنی اندک و نقص های به وجود آمده علاوه بر رکورد در تولید در تصادفات نیز رکورددار هستند.

البته تاکنون آماری از میزان تلفات این خودروها منتشر نشده است اما براساس اطلاعات موجود این خودرو جزو پنج خودرو پرتلفات کشور میباشد.

در بین هزاران تصادف که در جادهای برون شهری و درون شهری رخ می دهد متاسفانه برخی تصادف بی سابقه است ، که در آن خودرو سواری پراید پس از حادثه به طور فجیعی دچار دگرگونی شده است.

گزارش تصویری پیش رو گوشه ای از حوادث گوناگون است که در آن خودروسواری  پراید به چنین وضع تاسف باری درآمده است و در برخی اوقات موجبات مرگ راننده یا دیگران رابوجود آورده است .

تصور میشود اگر کمی در ایمنی این خودرو دقت شود شاید شاهد حوادث این چنینی نباشیم .

**پراید مقام نخست تصادفات منجر به مرگ را کسب کرد

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: دو هزار و 454 نفر از کشته شدگان حوادث رانندگی سال 1392، راننده و یا سرنشین خودروی پراید بودند.

دکتر «احمد شجاعی» در چهل و یکمین کمیته هماهنگی اجرای طرح های ترافیکی اظهار داشت: آمار کشته شده ها در پراید، 13.6 درصد همه تلفات حوادث رانندگی سال گذشته است.

به گفته دکتر شجاعی، عمده مرگ های راننده و سرنشینان خودروها در جاده های برون شهری روی می دهد، به طوری که از دو هزار و 454 مرگ در خودروی پراید، دو هزار و 65 مورد در جاده های برون شهری اتفاق افتاده است./گزارس از محسن رحیمی عنبران


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات