جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۷
 |  26/ اردیبهشت/ 1393 - 1:07
  |   نظرات: بدون نظر
500 بازدید

واکنش دانشجویان به حضور هاشمی در دانشکده فیزیک دانشگاه امیرکبیر/ دلواپس دستاوردهای شهید شهریاری در همین دانشگاه هستیم +عکس

دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با تجمع در مقابل دانشکده فیزیک این دانشگاه اعتراض خود را نسبت به حضور هاشمی رفسنجانی در این دانشگاه و افتتاح دستگاه نیمه‌کاره «توکامک هسته‌ای» توسط وی در آزمایشگاه گداخت هسته‌ای دانشکده فیزیک اعلام کردند.

دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با اعتراض به حضور هاشمی در این دانشگاه و همچنین افتتاح آدستگاه نیمه‌کاره توکامک هسته‌ای توسط وی، خواستار حراست از دستاوردهای هسته‌ای شدند.

به گزارش رجانیوز، عصر دیروز دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با تجمع در مقابل دانشکده فیزیک این دانشگاه اعتراض خود را نسبت به حضور هاشمی رفسنجانی در این دانشگاه و افتتاح دستگاه نیمه‌کاره «توکامک هسته‌ای» توسط وی در آزمایشگاه گداخت هسته‌ای دانشکده فیزیک اعلام کردند.

دانشجویان همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعار «دلواپس دستاوردهای شهید شهریاری در همین دانشگاه هستیم» «رونمایی از پلمپ هسته‌ای مبارک» و «انرژی هسته‌ای حق معلق ماست» اعتراض خود را نسبت به حضور هاشمی رفسنجانی در این دانشگاه اعلام و خواستار حمایت از دستاوردهای هسته‌ای کشورمان شدند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات