پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۸
 |  31/ تیر/ 1393 - 12:22
  |   نظرات: بدون نظر
380 بازدید

قدرت موشکی و پهپادی مقاومت موازنه قدرت در سرزمین های اشغالی را تغییر داده است

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه “رژیم صهیونیستی جز زبان گلوله را نمی فهمد” گفت:امروز علی رغم سکوت دولت های عربی و مجامع بین المللی نیروهای مقاومت ضربات بی نظیر و کوبنده موشکی و پهپادی و سایبری خود را بر پیکره لرزان رژیم صهیونیستی روانه کرده اند و این امر نویدبخش تحول و تغییری شگرف در معادله قدرت مقاومت و رژیم اشغالگر قدس است.

محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی امشب در ضیافت افطار حزب متبوعش که با حضور مهمانان خارجی از جمله نماینده حماس، سفیر سریلانکا، کاردار فلسطین و نماینده جنبش عمل برگزار شد با اشاره به فاجعه غزه گفت: رمضان خونین مردم غزه قلوب همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان را جریحه دار کرده است و شهادت صدها کودک و جوان و پیر و زخمی شدن هزاران فلسطینی غیرنظامی در اثر حملات ددمنشانه رژیم اسرائیل چهره واقعی و حیوان صفتی صهیونیسم و حامیان او را به ملت های جهان نشان داده است. 
 
وی ادامه داد: سرگذشت فلسطین سرشار از محاسبات غلط سیاسی عده ای از دولت های سازشکار عرب و سایر دشمنان آرمان فلسطین است محاسبات غلطی که دستیابی فلسطین به آزادی و نجات قدس و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیست را به تاخیر انداخته است.  
 
دبیر کل حزب موتلفه با اشاره به استیصال امروز رژیم صهیونیستی در مقابل اراده پولادین و توان دفاعی و موشکی مقاومت اظهار داشت: علی رغم سکوت دولت هایی از جهان عرب و سازمانهای بین المللی ضربات بی نظیر و کوبنده موشکی پهپادی و سایبری نیروهای مقاومت فلسطینی بر پیکره لرزان اسرائیل نویدبخش تحول در معادله قدرت مقاومت و رژیم اشغالگر قدس است.  
 
وی ادامه داد: ما اطمینان داشتیم که اشتباه محاسباتی امروز رژیم جعلی اسرائیل از توان محور مقاومت برای او بسیار گران تمام خواهد شد. 
 
حبیبی در ادامه مسئله فلسطین را مسئله اول جهان اسلام دانست و بیان داشت: امروز نابودی رژیم جعلی اسرائیل به خواست جهانی مدت ها تبدیل شده است و همگان در حال رسیدن به این نتیجه هستند که این رژیم خطری برای تمام دنیا محسوب می شود.  
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی افزود: ما به رزمندگان مقاومت اسلامی تاکید می کنیم که در این آزمون سخت دوستان و دشمنان واقعی خود را بیشتر بشناسید و جزو به خداوند و عظم و اراده خود و حامیان و پشتیبانان واقعی مقاومت دل نبندید.  
 
حبیبی در ادامه با اشاره به خیانت های برخی دولت های عربی به آرمان ملت فلسطین تصریح کرد: امروز صف خائنان به آرمان فلسطین و نجات قدس ملمو از دولت های عرب وابسته به اسلام آمریکایی و تکفیری هاست که با پول نفت برخی از دولت های خائن عرب و اسلحه آنان تغذیه می شوند.  
 
وی ادامه داد: صف مدافعان آرمان فلسطین و قدس را نیروهای مقاومت اسلامی تشکیل می دهند که سنگ های فلسطین را به موشک تبدیل کرده و دیوارهای گنبد آهنین اسرائیل را با پهپادهای خود شکستند و راه را برای پیروزی رزمندگان مقاومت هموار ساخته اند.  
 
حبیبی در ادامه با اشاره به ایمان راسخ ملت ایران به پیش بینی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره آرمان فلسطین گفت: مطمئن هستیم که ریشه فاسد از خاک بیرون آمده درخت مصنوعی اسرائیل با همت و رزم دلاوران فلسطینی کنده خواهد شد و موجب سقوط رژیم اشغالگر و آزادی فلسطین عزیز خواهد شد و این روز دیر نیست. 
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: ما خود را در غم شهادت زنان و مردان و کودکان فلسطینی در غزه و دیگر نقاط این کشور شریک می دانیم و یقین داریم که ملت ایران حضور خود را در روز قدس نسبت به جنایات اسرائیل ابراز و سیل سیاسی عظیم دیگری را در دنیا علیه موجودیت اسرائیل روانه خواهد کرد.  
 
حبیبی در پایان با اشاره به ضرورت وحدت امت اسلامی خاطرنشان کرد: با تاکید بر وحدت امت اسلامی در راستای نجات قدس و دعوت همه مسلمانان برای قیام برای ریشه کن کردن این غده سرطانی پیروزی رزمندگان مقاومت را در این نبرد سرنوشت ساز از خداوند متعال خواستاریم و برای شهدای این نبرد علو درجات را درخواست می کنیم و در نهایت همه باید بدانیم که رژیم صهیونیستی جز زبان گلوله را نمی فهمد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات