چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۰
 |  20/ اردیبهشت/ 1395 - 3:12
  |   نظرات: بدون نظر
394 بازدید
در راستای گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار:

بیانیه ی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد به مناسبت روز پاسدار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد با صدور بيانيه‌ای فرا رسيدن سوم و چهارم شعبان، روز پاسدار و روز جانباز را گرامی ‌داشت

 

به گزارش پایگاه خبری بفرو متن اين بيانيه به شرح زير است:

فلسفه نامگذاری میلاد سرور و سالار شهیدان حسین‌ بن علی(ع) به عنوان روز پاسدار که با انتخاب مبارک حضرت امام‌خمینی (ره) صورت پذیرفت بیانگر پیوند پاسداران انقلاب اسلامی با عاشورا و عمل جهادی،‌ انقلابی و این نهاد مردمی در دفاع از دستاوردها و ارزش‌های سترگ انقلاب اسلامی است که نشان از شأن و جايگاه رفيع پاسداران، اين مدافعان هميشه بيدار عرصه‌هاي نبرد دارد كه جز در راه آرمان‌هاي آن پير سفر كرده و حفظ دستاوردهاي انقلاب به راه ديگري گام نگذاشته‌اند. اما از آنجا که محرک حضور در این نهاد، خدمت بی‌شائبه به انقلاب اسلامی و اطاعت محض و عاشقانه از مقام والای ولایت فقیه بود جملگی به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه، خویشتن را برای هر نوع مأموریت محوله آماده کرده اند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سنگرهای سترگ ملت ایران در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های قرآن و عترت بوده و در کنار سایر نیروهای مسلح، دژ مستحکم نظام در برابر بیگانگان و دشمنان قسم‌خورده محسوب می‌گردد.

 

‌پاسداران انقلاب اسلامی به مانند گذشته پرافتخار خود، به‌رغم تلاش‌های کور و ظالمانه ضدانقلاب داخلی و خارجی همچنان باصلابت و صداقت و در عین حال مظلومانه در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و منافع ملی کشور و میدان‌های خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی از میهن اسلامی به مأموریت‌های خطیر و رسالت سترگ خود پرداخته و موجبات عزت و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی را فراهم می‌آورد.

اینجانب این روز عزیز را به تمام پاسداران ولایت مدار و همیشه در صحنه تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق روز افزون در سایه توجهات امام زمان و در پرتو تدابیر ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله)مسئلت دارم.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات