جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵
 |  7/ آذر/ 1394 - 10:23
  |   نظرات: بدون نظر
556 بازدید

فرماندار میبد با بسیجیان حوزه مقاومت خواهران دیدار کرد

فرماندارمیبد با حضور در حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران این شهرستان با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج برآمده از دل ملت ایران است که به رهبری معمار کبیر انقلاب توانست 8 سال در مقابل دنیا ایستادگی کند.

به گزارش پایگاه خبری بفرو به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح با اشاره به نقش زنان در طول انقلاب گفت: زنان در طول انقلاب همواره پشتیبان نظام و انقلاب بودند و نقش اساسی را در پیشبرد آرمان‌های نظام و انقلاب ایفا کردند.

فلاح با اشاره به شرایط امروز جهان و هجمه‌های فرهنگی دشمن گفت: امروز بسیج تحت تأثیر تبلیغات و هجمه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و رسانه‌ای‌ دشمن قرار دارد که در دوران 8 سال دفاع مقدس قرار نداشت بنابراین بسیجیان برای حفظ فرهنگ بسیجی باید خودشان را به سلاح ایمان و اراده و روحیه حماسی و بصیرت مجهز کنند.

وی بابیان اینکه ما در قبال خانواده‌های شهدا که فرزند خود را برای حفظ آبروی نظام و مملکت تقدیم انقلاب کردند رسالت خطیری داریم افزود: امروز زنان و مردان و بسیجیان ما باید به مسائل محلات خود آشنا و مشکلات مردم را حل کنند.

فرماندارمیبد افزود: باید با حفظ حریم خانواده‌ها و رفع مسائل و مشکلات مردم در محلات بسیاری از نقشه‌های دشمن را در بی‌اعتماد کردن مردم به ارزش‌های انقلاب است خنثی کنیم.

فلاح تصریح کرد: امیدواریم با کمک هم از اسلام و انقلاب و منویات رهبری که پر از معنویت است پاسداری کنیم.

دیدارباحوزه مقاومت بسیج خواهران (1) دیدارباحوزه مقاومت بسیج خواهران (2) دیدارباحوزه مقاومت بسیج خواهران (3)


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات