جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵
 |  19/ تیر/ 1393 - 12:36
  |   نظرات: بدون نظر
207 بازدید

ضیافت افطاری رئیس جمهور با اصولگرایان یک جلسه معنوی بود

رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی گفت: ضیافت افطاری رئیس جمهور با اصولگرایان یک جلسه معنوی بود و در حد پیش‌بینی که صورت گرفته بود جلسه به خوبی برگزار شد.

غلامعلی حداد عادل رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ختم مادر وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قرار شده است گزارش درباره استیضاح وزیر علوم به شما ارائه داده شود گفت: اصل این موضوع درست نیست و قرار شده است موضوع مطالبات استیضاح کنندگان که هفته قبل با وزیر علوم در میان گذاشتند در جلسه‌ای که برگزار شد، مجددا بحث و بررسی شود.  
 
وی افزود: در جلسه توجیهی، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی مسائلی را برای نمایندگان توضیح داد و وزیر نیز بخشی از کارهایی را که انجام داده بود مطرح کرد و قرار شد کارهای بیشتری از سوی وی انجام شود.  
 
حداد عادل تصریح کرد: در نهایت قرار شد فرصتی یک‌ماهه برای وزیر علوم ایجاد شود تا طی آن دو طرف در یک ارتباطی دوسویه به نتیجه لازم در این زمینه برسند که طرح استیضاح باقی بماند یا خير.
 
رئیس فراکسیون اصولگرایان  مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  در حال حاضر اعلام وصول طرح استیضاح وزیر علوم متوقف شده است. 
 
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در پاسخ به سوالی پیرامون جلسات اصولگرایان برای انتخابات مجلس دهم اظهار داشت: هنوز تا انتخابات مجلس دهم فرصت زیادی باقی مانده است و جلساتی که تاکنون برگزار شده است بیشتر جنبه عمومی و کلی داشته و هنوز کار برای انتخابات کلید نخورده است. 

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران پیرامون اعتقاد عده‌ای مبنی بر نمادین بودن ضیافت افطاری رئیس جمهور با اصولگرایان گفت: ضیافت افطاری رئیس جمهور با اصولگرایان یک جلسه معنوی بود و در حد پیش‌بینی که صورت گرفته بود جلسه به خوبی برگزار شد.
 
حداد عادل در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون دیدار اخیر کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری تصریح کرد: دیدار ماه مبارک رمضان مقام معظم رهبری با مدیران و کارگزاران نظام یکی از جلسات مهم سالانه مقام معظم رهبری است و مهمترین مسائل اجرایی و مدیریتی کشور در این جلسه مطرح می‌شود و امیدواریم مسئولان نظام به رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل کنند.  

وی در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون اظهارات وزیر ارشاد اعلام کرد: بیانات وزیر ارشاد به گونه‌ای است که از آن سوء تعبیر می‌شود و ما به او پیشنهاد می‌کنیم که مقصود خود را در قالبی بیان کند که برداشت نادرستی از آن نشود.  

حداد عادل در پایان در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه جنابعالی اعتقاد دارید باید سخنرانی دکتر روحانی پیرامون حادثه 23 تیر از رسانه ملی پخش شود، گفت: درباره این موضوع باید از خود رئیس جمهور سوال کنید، اما به هر حال این موضوع در ذهن ما است و شخصیت آقای روحانی نیز  از این سخنرانی جدا نیست و وی هم این مواضع را قبول دارند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات