پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۵
 |  22/ اردیبهشت/ 1393 - 4:08
  |   نظرات: بدون نظر
244 بازدید

ساخت پهپاد RQ170 توسط سپاه پاسداران پیروزی دیگری در برابر آمریکایی‌ها بود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طی پیامی به سردار عزیز جعفری ساخت پهپاد فوق پیشرفته و رادار گریز RQ170 را تبریک گفت.

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طی پیامی به سردار عزیز جعفری ساخت پهپاد فوق پیشرفته و رادار گریز RQ170 را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرانقدرسردارسرلشکر عزیز جعفری

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

با عرض تبریک خجسته میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی علیه‌السلام خبر مسرت بخش ساخت پهپاد فوق پیشرفته و رادارگریزRQ170صفحه زرین دیگری بر صفحات درخشان جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود و شادی ملت بزرگ ایران را در این ایام مبارک ماه رجب و میلاد با سعادت امام متقیان مولا علی علیه السلام دو چندان نمود.

این حرکت بسیجی و انقلابی فرزندان حضرت امام(ره) نشان داد که “ما می‌توانیم” به عنوان راهبرد جاودانه ایشان با هدایت‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در همه عرصه‌ها عملی شده است و ساخت این پهپاد راهبردی پیروزی دیگری بود در برابر آمریکائی که سیاست جلوگیری از توانمندی جمهوری اسلامی ایران را دنبال می‌کند.

اینجانب ضمن عرض تبریک این موفقیت بزرگ به محضر مقام معظم رهبری، حضرت عالی و فرمانده هوافضا و همه دست‌اندرکاران این اقدام بزرگ، موفقیت‌های روز افزونتان را از خداوند متعال خواستارم.

علاءالدین بروجردی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات