جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۱
 |  18/ آبان/ 1399 - 10:16
  |   نظرات: بدون نظر
223 بازدید

روزهای سیاه کرونا در بفروئیه!!!

افسارگسیختگی کرونا در سایه افزایش دورهمی‌های خانوادگی در بفروئیه همچنان ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ همزمان با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان یزد، شاهد افزایش تعداد مبتلایان و میزان فوتی‌های این ویروس در شهر بفروئیه می باشیم، بر اساس آخرین آمار در تعدادی از روزهای اخیر آمار فوت‌شدگان کرونا در شهر بفروئیه نسبت به جمعیت چندین برابر شهرستان میبد بوده است.

بخشدار بفروئیه، در مصاحبه با پایگاه خبری بفرو، ضمن تأکید بر لزوم افزایش میزان رعایت نکات بهداشتی توسط شهروندان، از برخورد با اصناف متخلف که اقدام به عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نمایند، خبر داد.

فخرالسادات آقایی؛ آمار مبتلایان و فوت‌شدگان ناشی از کرونا در بفروئیه بسیار نگران‌کننده است و عمده دلیل افزایش مبتلایان رفت‌وآمدهای خانوادگی می‌باشد.

رئیس درمانگاه هدایت بفروئیه نیز در مصاحبه با پایگاه خبری بفرو، بر تشدید نظارت بر اصناف فعال در شهر بفروئیه با همکاری بسیج و دیگر دستگاه‌های مربوطه تأکید داشت و از شهروندان بفروئیه درخواست نمود، جهت جلوگیری از ابتلای خود و دیگران، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمایند.

دکتر کمال یزدی؛ متأسفانه در بفروئیه دورهمی های خانوادگی و برگزاری برخی مراسمات از جمله شرکت در مراسم فوت‌شدگان همچنان ادامه دارد و همین موضوعات باعث افزایش میزان مبتلایان و فوت‌شدگان ناشی از کرونا در بفروئیه شده است، در برخی از روزهای اخیر آمار فوت‌شدگان کرونا در بفروئیه نسبت به جمعیت دو تا سه برابر شهرستان بوده است، که این آمار با توجه به تعداد سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای در بفروئیه بسیار نگران کننده می باشد، تنها در هفته‌های گذشته یک دورهمی خانوادگی موجب ابتلای بیش از ۴۰ نفر از شهروندان بفروئیه شده است.

#کرونا_را_جدی_بگیرید


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات