پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۳
 |  12/ اسفند/ 1394 - 8:15
  |   نظرات: بدون نظر
342 بازدید

دکتر کمال دهقانی در جمع پاسداران حریم ولایت میبد +تصاویر

هرکس می‌خواهد بداند من اصولگرا هستم یا اصلاح‌طلب، سابقه مرا بررسی کند/ یحیی‌زاده تا بود و جان در بدن داشت از هیچ تلاشی فروگذار نکرد/ به آمریکا و غرب هیچ اعتمادی نمی‌شود داشت/ شمارش معکوس سرنگونی آل‌سعود شروع شده

صبح امروز –چهارشنبه- در جلسه ای که با حضور دکتر دهقانی درجمع پاسداران ناحیه مقاومت بسیج میبد برگزار شد، سرهنگ فلاح فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد ضمن بیان گزارشی از فعالیت های اقشار مختلف بسیج و ارائه گزارشی از اقدامات فرهنگی تربیتی و ورزشی حوزه های مقاومت بسیج  و توانمندی های این مجموعه، آمادگی خود را جهت  تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری اعلام نمود.

در ادامه دکتر دهقانی نماینده منتخب مرم میبد و تفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل(ره) بیان داشت: جای دارد یاد و خاطره مرحوم یحیی زاده را گرامی بداریم چراکه تا بود و تا جان در بدن داشت از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و خاضعانه و شجاعانه و مردمی قدم برداشت.

وی با تشکر از مردم بخاطر مشارکت بی نظیرشان در انتخابات افزود: مشارکتهای سیاسی این مردم در راهپیمایی و انتخابات، دو ضربه کاری بود که به دشمنان وارد شد و با انعکاس آن در رسانه های جهانی، اوج عظمت و اقتدار ملت ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

دکتر دهقانی اظهار داشت: در این دوره از انتخابات بنده بعنوان یک نیروی مستقل شرکت کردم و اینکه مستقل شرکت کردم به این معنا نیست که گرایشی نداشتم، آنطور نیست که بگویم اصولگرا یا اصلاح طلب هستم چراکه اصولگرا بودن یا اصلاح طلب بودن اصلا گفتنی نیست و هرکس می خواهد بداند برود سابقه مرا بررسی کند آنوقت متوجه می شود اصولگرا هستم یا اصلاح طلب.

نماینده مردم شهرستانهای میبد و تفت با اشاره به صحبتی که مقام معظم رهبری فرمودند: “من قبول ندارم این اصولگرایی و اصلاح طلبی را بلکه همه کسانی که باور قلبی دارند به استقلال و آزادی و نظام جمهوری اسلامی، اینها اصولگرا هستند و هرکس هم که بدنبال اصلاح نقاط ضعف است، اصلاح طلب است” بیان داشت: با این حال بنده بعنوان مستقل ثبت نام کردم و با این امید آمدم که هردو طیف حمایت کنند و فضایی ایجاد شود که برای مردم کار انجام شود.

وی ادامه داد: چند سالیست که ما نماینده نداشتیم و کارهای انباشته شده زیادی داریم و اکنون شعار ما اینست که باید همدلی و همزبانی باشد تا بتوانیم پیشرفت کنیم و این همدلی و همزبانی بخشنامه ای نیست بلکه باید اعتقادی باشد چراکه مقام معظم رهبری هم فرمودند: امسال سال همدلی و همزبانی مردم و دولت است و آنهم فقط برای اینکه دولت بتواند کار کند اما این بدین معنا نیست که همه ساکت باشند و انتقادی نکنند بلکه باید انتقاد بشود تا نقاط ضعف برطرف شود و دولتی که نقاط ضعف داشته باشد، موفق نخواهد بود.

دکتر دهقانی با برشمردن چهار رویداد پیروزی انقلاب اسلامی، فروپاشی اتحادیه جماهیر شوروی، حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر و ظهور پدیده داعش بعنوان امواجی که در تاریخ ایران در ۴۰ سال گذشته صورت گرفته است بیان داشت: آنهایی که از امام تبعیت کردند همیشه سربلند و عزتمند ایستادند و آنهایی هم که شهید شدند ما را مدیون خودشان کردند و باعث عزت و اقتدار نظام شدند.

وی با بیان اینکه دید تاریخی امام راحل و مقام معظم رهبری و تحلیلهای سیاسی آنها بقدری کامل است که شرق و غرب سالها پس از موضع گیری های رهبرمعظم انقلاب، به نتیجه کنونی ما می رسند اظهار داشت: شمارش معکوس برای سرنگونی آل سعود و کشورهای مرتجع منطقه شروع شده و این هم یکی دیگر از پیش بینی های مقام معظم رهبری است و ما باور داریم تحقق پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم میبد و تفت در ادامه تصریح کرد: یادمان نرود که اول انقلاب وقتی جنگ شد ما سیم خاردار وارد می کردیم اما اکنون ما پیشرفته ترین تسلیحات نظامی را تولید می کنیم و این نتیجه همان خودباوری است که امام و رهبری معظم برای ما ایجاد کردند که: ما می توانیم روی پای خود بایستیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند نظام جمهوری اسلامی ایران مثل شیر در برابر منافع استکبار ایستادگی می کند و از منافع و نظام دفاع می کند، افزود: هر کس در زمینه دیپلماسی باشد می داند به آمریکا و غرب هیچ اعتمادی نمی شود داشت چرا که آنها قرار نیست کوچکترین خدمتی برای ما بکنند بلکه می خواهند برنامه های امروز خود را اجرا کنند؛ ما نباید کوچکترین امیدی را به آنها داشته باشیم و اجازه نفوذ به آنها بدهیم بلکه باید ما خودمان را به آنها تحمیل کنیم به آنها چراکه در لبنان  و سوریه و عراق ما توانستیم و اکنون حزب الله و نیروهای مقاومت سرپنجه های مقاومت است در منطقه.

دکتر دهقانی با بیان اینکه نقطه ضعف اصلی ما در حوزه اقتصاد و مدیریت است، اظهار داشت: سالهای سال است که مقام معظم رهبری شعارهای اقتصاد را می دهند و حدود ۱۰ سال پیش سند چشم انداز ۱۴۰۴ کشور را برای قدرت اول اقتصادی و علمی منطقه را اعلام کردند و اکنون ما از نظر علمی پیشرفت کرده ایم و قدرت اول منطقه هستیم چراکه در زمینه نانو، تسلیحات نظامی، انرژی هسته ای و در بسیاری از صنایع، ایران رتبه اول را در منطقه دارد.

وی افزود: نمونه بارز یک قدرت بلامنازع که اقتصاد، او را زمین زد اتحادیه جماهیر شوروی است که بخاطر ضعف در مدیریت اقتصادی زمین خورد و از هم پاشیده شد پس اگر سریع به فکر حل و فصل نقاط ضعف اقتصادی نباشیم زمین می خوریم بنابراین ما باید روی پای خود بایستیم و کسی برای ما تعیین تکلیف نکند.

وی با اشاره به اینکه حضرت آقا فرمودند ۳۰ درصد مشکلات ما بخاطر تحریمهاست، ۷۰ درصد مابقی بخاطر ساختار اقتصاد و مدیریت ماست که باید برطرف شود، بیان داشت: ما قرار نیست کالای مصرفی را وارد کنیم بلکه باید تکنولوژی، آموزش مدیریت و سرمایه بیاوریم و با توان نیروی انسانی خود تولید داخلی کنیم و با اقتدار قدم برداریم البته در زمینه فرهنگی و اجتماعی هم نقاط ضعفی داریم که باید ریشه یابی و رفع شود.

وی عنوان کرد: وقتی کار کارشناسی نباشد، آسیب جدی وارد می کند و کار بدون برنامه بجز اتلاف منابع چیزی را ندارد بنابراین ما در ۱۰ سال آینده باید با کار و تلاش و به قدرت اول منطقه برسیم.

دکتر دهقانی اضافه کرد: ایدئولوژی ما اسلامی و متکی به وحی است، دست ساز بشر نیست پس باید قدر نظام خود را بدانیم  یعنی اگر نقایص خود را برطرف کنیم زیرساختهای محکمی داریم؛ حضرت امیرالمومنین در وصیتی که به حسنین می کند و در واقع برای تمام بشریت وصیت می کند: نظم را رعایت کنید. در ترافیک در کار در همه چیز ما باید نظمی زبانزد داشته باشیم، نظم و اعتماد از مقوله های فرهنگ است.

وی همچنین با برشمردن مشکلاتی همچون صادرات کاشی، مهاجرت، کم آبی و غیره اضافه کرد: شهر باید تغییر کند و سرانه های خدماتی برای مردم درست شود، پارک، فضای سبز، فضاهای تجاری، حمل و نقل، ترافیک، معماری و شهرسازی، صنعت، محیط زیست و منابع طبیعی و صنایعی که تکنولوژی بالا دارد باید ایجاد شود چراکه قرار نیست بچه های ما همیشه کارگر باشند، اینجا باید یک قطب صنعتی زیربنایی با دانش فنی بالا بشود و دولت باید حق مطلب را ادا کند.

دکتر دهقانی تشریح کرد: ما اعتقاد داریم در شهرستانهای همسایه ما دولت خیلی سرمایه گذاری کرده اما در این شهرستان خود مردم سرمایه گذاری کرده اند و ما شاهد یک بی عدالتی در تخصیص منابع دولتی بوده ایم.

وی بیان داشت: برای کار کردن باید دعواها و کدورتها را کنار بگذاریم و باید از حاشیه شدن فاصله بگیریم چراکه هر کسی که قانونا در حال فعالیت است مورد احترام است، هرکس در چارچوب نظام است و نظام را قبول دارد و می خواهد فعالیت سیاسی انجام دهد مورد احترام است اما اگر کسی هدفش براندازی باشد، تکلیفش مشخص است چه اصلاح طلب و چه اصولگرا.

نمیانده منتخب مردم میبد و تفت ادامه داد: مقام معظم رهبری از دولتها حمایت کرده اند و انتقادهای خود را هم فرموده اند اما ایشان امیدواری دارند که الگو باشیم در دنیا و اینکه چگونه شجاعانه جلو غرب بایستیم و این نه تنها الگویی فراتر از ایران بلکه تمدن نوین اسلام است و این همان چیزی است که سوریه و لبنان دارند و در همین حوزه جای خود را پیدا می کنند.

وی افزود: چهار عامل اصلی برای پیشرفت کشور مهم است که بحمدلله کشور ما جزو ۴ یا ۵ کشوری است که مجموع این چهار عامل را دارد: اول ذخایر انرژی ارزان، دوم منابع معدنی متعدد، سوم نیروی انسانی کاری ماهر و متخصص و چهارم بازار مصرف. بازار مصرف ۴۰۰ میلیونی اطراف کشور ماست. برخی از کشورها مثل عمارات و بحرین بقدری منابع ندارند که خاک را از کشور ما می خرند، ژاپن با داشتن نیروی متخصص بالایی که دارد انرژی ارزان ندارد، چین دومین قدرت اقتصادی دنیاست اما انرژی ندارد. بازار مصرف برای ما فراهم است. همه چیز برای کار ما فراهم است که الگو شویم آنهم با مدیریت صحیح اما با تورم و با سوء مدیریت به جایی نمی رسیم.

وی ادامه داد: انتظاراتی که از دولت هست اینست که بعداز برجام، مشکلات اقتصادی کشور را برای رسیدن به این هدف حل کند

یزد جزء ۶ استان اقتصادی کشور است و باید کار کنیم و حق مطلب را ادا کنیم. ما هم باید بدانیم ۱۰ سال آینده باید چکار کنیم و چه اهدافی داریم و میبد باید در صنایعی که دانش فنی بالایی دارد قطب بشود.

دکتر دهقانی در پایان بیان داشت: از همه کسانی که به من رای دادند و حتی کسانی که رای ندادن ولی مشارکت کردند تشکر می کنم همچنین از همه کاندیداها تشکر می کنم که نشاط ایجاد کردند و با رفاقت کار را تا پایان رساندند. الان خودم را نماینده همه مردم می دانم و هرکاری از دستم برمی آید برای همه انجام می دهم و از کمک همه استفاده می کنم و از راهنمایی همه عزیزان بهره خواهم برد. باید به اندازه ۷ سال دوندگی کنیم و حق خود را بگیریم چراکه سه سال نماینده نداشتیم و چهار سال هم پیش رو داریم.

IMG_0639.JPG IMG_0665.JPG IMG_0677.JPG IMG_0685.JPG IMG_0695.JPG IMG_0704-1.JPG IMG_0717.JPG IMG_0729.JPG IMG_0734.JPG IMG_068655555.JPG


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات