جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۲
 |  17/ آبان/ 1398 - 5:08
  |   نظرات: بدون نظر
52 بازدید
فرماندار میبد؛

دلیل عمده مشکلات مردم، تحریم‌ها است

از مردم شهرستان برای حضور پرشور در مراسم استقبال از هیئت دولت دعوت می‌نماییم

به گزارش پایگاه خبری بفرو، فلاح فرماندار شهرستان در نشست خبری که در آستانه حضور هیئت دولت در استان برگزار شد بیان داشت؛ دولتمردان با وجود تحریم‌های ظالمانه، تلاش نمودند تا اقدامات خوب و مؤثری را در عرصه‌های مختلف برای آرامش و رفاه جامعه انجام دهند.

فلاح؛ عمده خدمات دولت در شهرستان میبد در سه بخش ورزشی، میراث فرهنگی و افزایش میزان ارزش‌افزوده دریافتی از سوی دهیاری‌ها و شهرداری‌های شهرستان بوده است.

فلاح؛ جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس‌جمهور در شهرستان حضور می‌یابند و شورای اداری شهرستان با حضور ایشان برگزار می‌گردد.

فرماندار میبد؛ با حضور رئیس جمهور اعتبارات خوبی در زمینه‌های مختلف از جمله میراث فرهنگی، بهداشت و درمان و ورزشی برای شهرستان اخذ گردیده است و با حضور ایشان ۵۰۰ پروژه در استان به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم به دست رئیس‌جمهور افتتاح می‌گردد.

حسین فلاح در پایان این نشست ضمن دعوت از مردم شهرستان در خصوص استقبال از هیئت دولت در یزد گفت : از مردم شهرستان دعوت می‌نماییم تا در روز یکشنبه با حضور پرشور در مراسم استقبال از هیئت دولت که در میدان امیر چخماق برگزار می‌گردد شرکت نمایند و در همین راستا تمامی امکانات و وسایل ایاب و ذهاب در شهرستان جهت انتقال شهروندان به مرکز استان آماده گردیده است.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات