جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۶
 |  19/ اسفند/ 1394 - 8:20
  |   نظرات: بدون نظر
395 بازدید

خبری که فرمانداری برای آن جوابیه صادر کرد چه بود؟؟؟

در چند روز گذشته و بعد از سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهرستان میبد سایت نارین خبر به یک موضوع که در حاشیه این سفر اتفاق افتاده بود اشاره کرد که امروز فرمانداری میبد با صادر کردن جوابیه به سایت نارین خبر پاسخ داد و اما حقیقت این ماجرا چیست؟

به گزارش پایگاه خبری بفرو بعد از سفر  معاون پارلمانی رئیس جمهور به میبد سایت نارین خبر به موضوعی پرداخت که با توجه به برخی از فعالیت ها به نظر می رسد که این موضوع از جهاتی  با وجود جوابیه فرمانداری، باز نیاز به تفکر دارد چون در برخی از مواردی که فرمانداری در جوابیه به آن اشاره کرده بود شبهاتی وجود داشت مثل سفر کم هزینه معاون پارلمانی رئیس جمهور به میبد در اینجا باید سوالی پرسید که اگر این سفر کم هزینه است پس، اگر سفری پر هزینه باشد دودمان میبد بر باد می رود این خود دلیلی است بر آن که شاید باید بیشتر در مطلب سایت نارین خبر تامل به خرج داد چون نمی توان گفت که تمامی این مطلب اشتباه است شاید و باز می گوییم شاید در برخی موارد زیاد روی شده باشد اما اگر بگویند مطلب به کل اشتباه است شاید اینطور نباشد….

متن مطلب سایت نارین:

به گزارش خبرنگار نارین نیوز، شنیده شده است که تیم هماهنگی معاون پالمانی رییس جمهور به مسئولان شهرستان میبد گفته است باید به منظور حضور حجت الاسلام مجید انصاری در میبد چندین خودروی شاسی بلند برای انتقال ایشان از مرکز استان در نظر بگیرند.
گویا مسئولان شهرستان هم که دستشان از چاره کوتاه بوده و چنین خودرویی در اختیار نداشته اند، دست به دامن چند شهروند متمکن شده اند و از آنان درخواست کرده اند خودروهای شخصی خود را برای سفر این فرد به شهرستان در اختیار قرار دهند.

این درخواست در حالی است که بسیاری از مسئولان کشوری و رده بالا که با روحیه انقلابی در نظام جمهوری اسلامی به خدمت مشغولند، از خودروهای معمولی و ملی استفاده می کنند که می توان با اندک جستجو و پرسش به حقیقت این امر پی برد.
در شهرستان میبد یعنی جایی که معاون رییس جمهور به آن سفر کرده اند هم مشهود است که آیت الله اعرافی – امام جمعه و رییس جامعه المصطفی- که شخصیت بین المللی به حساب می آیند، با خودروی سواری پیکان تردد می کنند.
از منظر دیگر هر کس سابقه آشنایی با مرحوم یحیی زاده نیز داشته باشد، از او به عنوان انسانی وارسته، مردم دار و ساده زیست یاد می کند. او که تا زنده بود در حوزه انتخابیه با موتورسیکلت تردد می نمود و برای سرکشی به حوزه تفت نیز تاکسی کرایه می کرد.
به هر جهت کم نیستند کسانی که با پرهیز از روحیه اشرافی گری، تمام زندگی خود را وقف خدمت کرده اند و برای خدمت به مردم خود را درگیر وسائل و تجملات ظاهری و دنیوی نمی کنند که باید سیره و زندگی آنها سرلوحه و سرمشق همگان واقع شود.
گفتنی است مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور دولت یازدهم که به همراه روحانی به یزد سفر کرده بود، روز گذشته در شهرستان میبد حضور یافت و سخنرانی ساختارشکنانه ای نیز در جلسه شورای اداری شهرستان میبد ایراد کرد که مورد اعتراض و رنجش خاطر برخی مسئولان و حاضران در جلسه شد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات