پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۰
 |  17/ مرداد/ 1393 - 9:26
  |   نظرات: بدون نظر
283 بازدید

جشن باشکوه روز خبرنگار در باغ صدری تفت/ استاندار به خبرنگاران: عیب کارها را بگویید

استاندار یزد، هدایت افکار عمومی جامعه به سمت فضائل و پیشگیری از تحقیر و تخریب شخصیت افراد را از رسالت های مهم خبرنگاران و اصحاب رسانه عنوان کرد.

سید ˈمحمد میرمحمدیˈ پنجشنبه شب در همایشی که به همت خانه مطبوعات یزد به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار در باغ تاریخی صدری شهرستان تفت برگزار شد، افزود: خبرنگاری مقوله ای گسترده و وسیع است و خبرنگاران پاسبان منافع ملی و افکار عمومی هستند.

استاندار یزد با بیان اینکه خبرنگاران دیده بانی امور مختلف را برعهده داشته و مراقبتهای لازم را نیز برای تقویت و گسترش امور و پیشگیری از بروز عیب و نقص انجام می دهند، اظهار کرد: رسانه ها باید ضمن خودارزیابی، همدیگر را نیز ارزیابی کرده و در جهت ارشاد یکدیگر تلاش کنند. همچنانکه مسئولان و عملکرد آنان را نقد کنند.
وی با برشمردن اخلاق حرفه ای خبرنگاران خاطرنشان کرد: صداقت، ظرفیت بالا، سعه صدر، مناعت طبع و پیشگیری از عیوب، تخریب، تحقیر و لطمه به شخصیت افراد جامعه از اخلاق حرفه ای یک خبرنگار است که باید به آنها توجه داشته باشد.

میرمحمدی هنر رسانه ای را برانگیختن احساسات افراد و عشق و علائق آنها خواند و گفت: این عشق و علائق می تواند برای رشد علمی و فضائل و کمالات انسانی موثر باشد و فضای جامعه را فرهنگی، اخلاقی، بالنده و دلنشین کند که هرکس در این جامعه باشد احساس لذت و روشن بینی کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد نیز در این مراسم با تبریک روز خبرنگار گفت: عجین شدن روز خبرنگار با ایثار و شهادت از ویژگیهای ممتاز این روز است.

محمدعلی طالبی افزود: به لطف دولت تدبیر و امید ارتباط مطبوعات و رسانه ها با مسوولین دولتی و استانی بیشتر شده که امیدواریم این صمیمیت روز به روز بهتر و اصحاب رسانه و قلم نیز رسالت خود را در انعکاس خدمات دولت و مسائل و مشکلات مردم صادقانه به سرانجام برسانند.
اجرای برنامه های شاد و متنوع موسیقی و نمایش طنز از دیگر برنامه های این همایش بزرگ خبرنگاران با همت خانه مطبوعات یزد بود.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات