جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲
 |  4/ فروردین/ 1395 - 12:50
  |   نظرات: بدون نظر
362 بازدید
به مناسبت نامگذاری سال جدید مطرح شد؛

تأکید امام جمعه اردکان بر نگاه به درون برای حل مشکلات کشور

به مناسبت نامگذاری سال 95 به نام ” اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ” امام جمعه اردکان بر نگاه به درون برای حل مشکلات کشور تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بفرو حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر ضمن تبریک سال نو که آغاز و انجامش با نام و یاد بانوی دوسرا حضرت زهرا(سلام الله علیها) رقم می خورد به همه همشهریان عزیز و بویژه خانواده های معظم شهداء و ایثارگران، سالی سرشار از شادی، سلامت و رضایت حق را برای همگان مسئلت کرد.

وی افزود : امسال ، سالی است که سلاله پاک حضرت زهرا (سلام الله علیها) رهبر عزیز و فرزانه انقلاب ، دولت و ملت را به اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی فراخواندند .

امام جمعه اردکان تأکید کرد: در طول سالیان متمادی و پر فراز و نشیب انقلاب بر همگان ثابت شده است که عزت، عظمت و حتی رفاه و امنیت ملت ما در گرو ایستادگی در برابر استکبار و حل مشکلات کشور با نگاه به درون، حفظ و محقق خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد که امسال سال پیروزی و سربلندی مظلومان و مستضعفان بر ظالمان و مستکبران باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر تصریح کرد: به یقین، بهار هستی با ظهور منجی محقق خواهد شد و ما عاجزانه از خداوند متعال درخواست می کنیم ظهور حضرت بقیة الله ارواحنا له الفدا را نزدیک و نزدیکتر بگرداند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات