جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۳
 |  3/ آذر/ 1395 - 7:55
  |   نظرات: بدون نظر
333 بازدید

بیانیه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد، به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین

بیانیه  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد به مناسبت پنج آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین

به گزارش پایگاه خبری بفرو متن بیانیه بدین شرح می‌باشد:

بسمه تعالی

بسیج شجره ی طیّبه و درخت تنومند و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.    امام خمینی(رحمه الله علیه)

” پنجم آذر” يادآور تشكيل مردمي ترين نهاد ارزشي برخاسته از بطن جامعه در نظام مقدس جمهوري اسلامي است. نهادي كه به عنوان الطاف خفيه الهي و ثمره ی شيرين انقلاب اسلامي، با درايت و هوشياري امام بسيجيان شكل خواهدگرفت و متاثر از انديشه هاي تابناك و نوراني رهبر فرزانه انقلاب اسلامي به رشد و بالندگي و كمال رسيد و در سرنوشت ساز ترين صحنه هاي تاريخ پرحماسه انقلاب اسلامي، نقشي كارآمد و تأثيرگذار را ايفا نمود.

هفته مبارک و فرخنده بسیج، فرصت مغتنمی است جهت تجدید پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری است که نوای دلنشین و عاشقانه اش را با گوش جان شنیدیم.

بی شک با تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام (رحمه الله علیه) در این سیر تاریخی، آنانکه با تاسی از فرهنگ مترقّی عاشورای حسینی، سینه ها را در برابر دشمنان و فریب خوردگان آماج تیرهای بلا می نماید و لحظه ای در این اطاعت متفکرانه درنگ نمی کنند، توده عظیم و میلیونی بسیج هستند که جان دادن در راه ولایت و اسلام را نهایت آمال و آرزوی خود می دانند و با عبرت گرفتن از تاریخ عاشورا، از اصل و ریشه اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و اله) جانانه دفاع می نمایند.

در مقام و منزلت بسیج و بسیجیان همین بس که مقام معظم رهبری فرموده‌اند: «… اگر بخواهیم بسیج را در یک تعریف کوتاه معرفی کنیم باید بگوییم: بسیج عبارت است از مجموعه‌ای که در آن پاکترین انسان‌ها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملّت و برای کمال رساندن و به خوشبختی رساندن این کشور جمع شده‌اند …

” بسیجی ” از جمله واژه‌هایی است که به لطف انفاس قدسی امام خمینی (رحمه الله علیه) تنها در لغتنامه و دایره‌المعارف انقلاب اسلامی یافت می‌شود.

 شناخت بسیجی در وضعیت کنونی و آینده از ضروریات بزرگی است که در سرنوشت سامان دادن به کشور، ترویج اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و اله) و تداوم راه مقدس انقلاب و امام راحل (سلام‌الله علیه) نقش تعیین کننده دارد.

این روز بزرگ را به تمامی آنانی که به دلیل نخواستن و نداشتن تعلّقات دنیوی، روئین تن گردیدند و بر گلدسته های بلند عشق، ایثار و یکتا پرستی شعر شهادت، صبوری، انسان دوستی، ولایت مداری و وطن پرستی سر دادند تبریک گفته، امید است این مجموعه ارزشمند همانگونه که در این سرزمین کهن همواره منادی و مروّج اسلام بوده و به مردم و میهن عشق می ورزد، در تمامی عرصه ها سرمشقی گردد تا فراتر از مرزهای این سرزمین، فرهنگ بسیجی را جهانی ساخته و بر فرهنگ انحرافی خشونت طلبان و افراطیون که متأسفانه در عرصه جهانی به نام اسلام، رفتارهای غیر اسلامی و انسانی در پیش می گیرند، خط بطلان بکشد.

مناسبت پنجم آذر، سالروز تأسیس بسیج، فرصتی است برای معرفی بیشتر بسیج و بیان ضرورت ها و مسئولیت های بسیجیان در اقشار مختلف؛ از این رو ناحیه مقاومت بسیج میبد ضمن گرامی داشت این ایام و یاد و خاطره ی شهدای گرانقدر بسیجی از کلیه مردم همیشه در صحنه، بالاخص بسیجیان عزیز دعوت می نماید تا در روز جمعه در مراسم گردهمایی بزرگ بسیجیان با نام مدافعان حرم در میدان جانباز حضور بهم رسانند.

امید است این حرکت صادقانه مبنای حرکات جدیدی در اجرایی شدن دیگر فرامین مقام عظمای ولایت در کلیه سطوح نظام اسلامی باشد.

 والعاقبه للمتّقین

سرهنگ پاسدار امیر فلاح

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد

 


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات