جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۶
 |  20/ تیر/ 1395 - 3:21
  |   نظرات: بدون نظر
503 بازدید

بیانیه سپاه میبد در خصوص روز ملی عفاف و حجاب

بیانیه سپاه میبد در آستانه 21 تیرماه روز ملی عفاف و حجاب

به گزارش پایگاه خبری بفرو متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

((یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُل لِّأَزْوَاجِکَ وَبَنَاتِکَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِن جَلَابِیبِهِنَّ ذٰلِکَ أَدْنَىٰ أَن یُعْرَفْنَ فَلَا یُؤْذَیْنَ،))

ای پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو: جلبابها [روسری‌های بلند] خود را بر خویش فروافکنند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است.

حجاب” نه” بزرگ انسان به فرهنگ برهنگی و استثمار است که بر مدار سوء استفاده از جاذبه ها و توانایی انسان بر علیه انسانیت در حرکت است .

بی تردید مسأله عفاف و حجاب در دنیای امروز فراتر از جنس زنان است .بلکه نوع انسان را در بر می گیرد و فارغ از جغرافیای اسلام، نیاز بشریت با هر رنگ و نژاد را تأمین می کند .

حجاب همواره برای زن کرامت ، حریت و لباس ارتباط سالم اجتماعی است و موید و مجوز رفتار مبتکرانه زنان است و به آنها ابهت و عظمتی می بخشد تا به وسیله آن این مفهوم را در جامعه منتشر سازند که زن انسان مستقل می باشد و در انتخاب شکل ظاهری خود اراده و اختیار دارد.

امروز یکی از مهمترین محورهای تهاجم فرهنگی در مواجه با نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش برای تغییر سبک زندگی زنان ایرانی در موضوع عفاف و حجاب و تبدیل آن به نکات مطرح در گزاره های دهشت بار مدنظر شبکه های ماهواره ای وغربی است که غایت آن باعث از هم گسیختگی نهاد خانواده اصیل ایرانی و سست شدن پایه های اعتقادی خانواده مسلمان است .

در این راستا، ما به عنوان نمایندگان جامعه زنان این خطه، از سازمانهای فرهنگی رسانه ای دستگاههای تربیتی وارشادی میخواهیم در جهت شناساندن عمق و محتوی حجاب و عفاف برنامه ریزی و از نفوذ فرهنگ مبتذل غرب جلوگیری نمایند تا جوانان پاک انقلابی ما بتوانند در کمال آرامش روحی وجسمی ، اجتماع را به محیط کار و تلاش تبدیل و سلامت روانی و اخلاقی جامعه را تضمین نمایند .

ای جوانان و آینده سازان ایران اسلامی،مکتب اسلام از شما توقعی بیش از اینها دارد و مسئولیت بزرگی را به دوش شما و متقابلا مسئولان گذاشته است پس بیاییم دست به دست هم دهیم ودر تمامی ابعاد زندگی پیشبرد اهداف اسلامی علی الخصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ریشه کن کردن بی حجابی یا بد حجابی هم پیمان هم باشیم و وظیفه شرعی ودینی خود را به نحو احسن ایفا کنیم چرا که بدان مکلف شده ایم .

ما خواهران ایمانی با آگاهی از جایگاه رفیع و شایسته ی زن مسلمان ایرانی و ضمن تقدیر از بانوان محجبه و متعهد به ویژه مادران معزز شهدا ، از دولتمردان و مسئولین  می خواهیم تا با قوت و اقتدار بیشتر در مبارزه با فرهنگ وارداتی غرب که با ترویج اباحه گری و برهنگی سعی در بی هویتی زنان و دختران جامعه ی اسلامی و متلاشی نمودن مهمترین نهاد اجتماعی یعنی خانواده را دارد مبارزه نمایند چرا که این خواسته ی تمامی شهدای راه حقیقت است و رزمندگان و جان برکفانی که در میادین نبرد حق علیه باطل به شهادت رسیدند در وصیتنامه های جاودانه ی خود از ما خواهران ایمانی خویش خواسته اند تا با حفظ حجاب و عفاف خویش ادامه دهنده ی راه آنها باشیم .و در پایان از زنان و دختران فرهیخته می خواهیم تا همچون مادران خود با رعایت پوشش در خور و شایسته دختر ایرانی بار دیگر هویت ملی و دینی خود را به جهان هدیه نماید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات