پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۵
 |  19/ تیر/ 1395 - 3:02
  |   نظرات: بدون نظر
395 بازدید
فرمانده سپاه ناحیه میبد خبر داد:

برگزاری تجمع بزرگ حفظ حریم خانواده در میبد

همزمان با فرا رسیدن هفته حجاب و عفاف 18 تا 24 تیرماه تجمع بزرگ حفظ حریم خانواده در میبد برگزار می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری بفرو سرهنگ فلاح فرمانده سپاه ناحیه میبد عنوان کرد : همزمان با تجمع  دهها هزار نفری سراسر کشور، تجمع بزرگ حریم خانواده با حضور پرشور اقشار مختلف در روز دوشنبه 21 تیرماه 95 ساعت 18 در پارک فلسطین شهر میبد برگزار خواهد شد.

سرهنگ فلاح هدف از برگزاری تجمع هزاران نفری زنان محجبه، ترویج سبک زندگی عفیفانه در سطح جامعه و مقابله با همجه‌های پیش‌بینی‌شده توسط دشمن در رابطه با کشف حجاب زنان برشمرد و اظهار داشت: این برنامه‌ها با محوریت عفاف و حجاب در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد حضور بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، نشست منتظران مهدی موعود(عج) با رویکرد عفاف و حجاب، میراث انبیاء، نشست سرگروه‌ها با خانواده‌های مربیان، تجمع هزاران نفری زنان، خودباوری و برتری فرهنگی، نمایشگاه البسه با رویکرد عفاف و حجاب تولید ملی و ترویج البسه عفیف را از مهمترین برنامه شاخص در طول هفته عفاف و حجاب در میبد برشمرد.

فلاح اذعان داشت: تمامی برنامه‌ها در طول هفته عفاف و حجاب به شکل گسترده با فضای فرهنگی پیرامون عفاف و حجاب در اماکن عمومی و خیابان‌های شهر با محوریت برپایی مانور زنان محجبه و آحاد مردم در سطح شهرستان با برنامه‌ریزی و کیفیت عالی برگزار می‌شود.

فلاح گفت: تجلیل از الگوهای برتر حجاب و عفاف ادارات و نهادها، تجلیل از برگزیدگان مقاله حجاب و عفاف، سخنرانی مقابله با جنگ نرم و راهپیمایی حافظان حریم خانواده از برنامه های این مراسم می باشد.

وی تصریح کرد: در فضاسازی تبلیغی و محتوای تبینی براساس آیات قرآن، تاکیدات معصومین(ص) و بیانات حضرت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، ضرورت ترویج و تحقق زندگی عفیفانه پیش‌بینی و برنامه‌ریزی جامعی صورت گرفته است.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات