پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴
 |  22/ خرداد/ 1400 - 8:40
  |   نظرات: بدون نظر
64 بازدید
#انتخابات

برای بهبود وضعیت شهرم آمده‌ام

فاطمه احمدی بفروئی داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بفروئیه: تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت شهرم انجام می‌دهم

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ در راستای تحقق یکی از وظایف رسانه مبنی بر آگاه‌سازی مردم نسبت به برنامه‌ها و اهداف داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، فاطمه احمدی بفروئی (کد نامزد:۱۶) در مصاحبه با پایگاه خبری بفروئیه و گروه تلگرامی مشکلات و چالش‌های بفروئیه به تشریح برنامه‌ها و اهداف انتخاباتی خود پرداختند:

۱- داوطلب گرامی لطفاً خود را به طور کامل معرفی نمایید:

فاطمه (عاطفه) احمدی بفروئی هستم، متولد سال ۱۳۵۱، داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بفروئیه با کد نامزدی ۱۶

۲- مهم‌ترین دلایل و انگیزه جنابعالی برای کاندیداتوری در انتخابات  ششمین دوره شورای شهر بفروئیه چیست؟

مهم‌ترین علل و انگیزه اینجانب خدمت برای امور اقتصادی، بهداشتی، عمرانی و رفاهی و آبادانی شهر می‌باشد، به ویژه خدمت برای بانوان و بررسی پیگیری مشکلات این قشر مهم که سهم بسزایی در پرورش و تربیت نسل آینده دارند.

۳- سوابق مدیریتی، علمی، اجتماعی و سیاسی خود را بیان نموده و درصورتی‌که در حوزه مدیریت امور شهری دارای پیشینه هستند، سوابق خود را عنوان نمایید؟

بنده به مدت هشت سال به عنوان آموزگار در مدارس اردکان مشغول به خدمت بودم و هفده سال سابقه مدیریت در دبستان ربابه اقبالی ده آباد دارم و همچنین عضو سابق موسسه رهپویان عشق بوده‌ام.

۴- وضعیت موجود شهر بفروئیه را چگونه ارزیابی می‌کنید، به نظر شما مهم‌ترین چالش و مشکل فعلی شهر بفروئیه چیست؟ راهبردها و راهکارهای پیشنهادی خود را جهت بهبود وضع موجود بیان نمایید؟

با توجه به شهر بودن بفروئیه متأسفانه امکانات حداکثری، برای شهر وجود ندارد و وضعیت بفروئیه مطلوب نمی‌باشد و برنامه‌ریزی شهری ضعیف است.

۵- نظر خود را در مورد فعالیت و عملکرد شورای پنجم بیان نمایید (نقاط ضعف و قدرت)؟

به نظر بنده ۱- عدم تعامل و همکاری اعضاء شورای شهر ۲- کم لطفی بعضی مسئولین نسبت به بفروئیه ۳- عدم استفاده از متخصصین و مهندسین و فعالین اجتماعی در انجام امور شهر ۴- نبودن اتاق فکر در شهر ۵- نبود پل ارتباطی بین مردم و مسئولین در عملکرد شورای پنجم قابل‌توجه بوده است.

۶- نظر خود را در مورد عملکرد مجموعه شهرداری بفروئیه (شهردار و کارکنان شهرداری) بیان نمایید؟

عملکرد مجموعه شهرداری در حد متوسط بوده است ولی در بعضی از موارد به خصوص در پیک‌های بهداشتی(کرونا) خوب عمل کرده‌اند، اگر از نیروهای بومی شهر بفروئیه در چارت سازمانی شهرداری استفاده شود تأثیر بیشتری احساس خواهد شد چون پرسنل بومی اشرافیت بیشتری به مشکلات شهر و شهرنشینی دارند.

۷- چند مورد از برنامه‌ها و اهداف شاخص خود را در صورت رأی آوری در انتخابات بیان نمایید (با فرض همراهی سایر اعضا با نظرات شما)؟

۱- رسیدگی به امورات فرهنگی و بهداشتی و رفاهی در شهر بفروئیه ۲- پیگیری مسکن جوانان ۳- پیگیری جهت دایر کردن دفتر عقد و ازدواج در بفروئیه ۴- طرح بازارچه برای بازاریابی بانوان کارآفرین ۵- تقویت و بهره‌وری از فضای موجود در شهر بفروئیه و ایجاد بستر شاد ۶- تشکیل مراکز مشاوره‌ای و هماهنگی در خصوص فعال نمودن تشکل‌های غیردولتی ۷- پیگیری امور و مشکلاتی که مربوط به بانوان عزیز می‌باشد.

۸- راهکارهای خود را جهت جذب و ایجاد منابع مالی جدید در راستای رفع مشکلات شهری (اشتغال، مسکن جوانان، ساخت مراکز عام‌المنفعه و …) عنوان نمایید؟

۱- استفاده از منابع و درآمد پایدار موجود در شهرداری

۲- استفاده از کمک‌های خیرین و سازمان‌های مردم نهاد

۹- راهکارهای خود را جهت افزایش مشارکت مردم در تصمیم سازی، اجرا و نظارت بر امور جاری شهر بیان نمایید؟

برگزاری جلسات ماهانه با مردم، راه‌اندازی سایت شورا، فصل‌نامه و استفاده از فضای مجازی

۱۰- تا چه اندازه پاسخ‌گویی به مردم و اصحاب رسانه در اولویت کاری شما قرار دارد و چه برنامه‌ای در راستای افزایش شفاف‌سازی و ارائه گزارش عملکرد شورای شهر دارید؟ در صورت رأی آوری نظر شما در خصوص برگزاری علنی جلسات شورای شهر چیست؟

از آنجایی که بنده و دیگر اعضاء با رأی حداکثری به عنوان نماینده مردم مشخص شده‌ایم پس وظیفه خود میدانیم که در تمام موارد و تصمیمات شهری مردم را سهیم بدانیم و به صورت جلسات علنی یا از طریق سایت شورا و انتشار عملکرد، مردم را از جلسات و مصوبات آن آگاه کنیم و بر خود فرض میدانم که با ایجاد خط تلفن ویژه‌ای برای اطلاع‌یابی از مسائل و مشکلات و پاسخگویی به مردم اقدام صورت گیرد و یا با عضو شدن در گروه‌های مردمی به مردم اطلاع‌رسانی شود و مشکلات مردم در حد امکان بررسی شود.

۱۱- محل تأمین منابع مالی تبلیغات خود در انتخابات را عنوان نمایید؟ در صورت تمایل در خصوص وضعیت اقتصادی خود توضیح دهید؟

منابع مالی از درآمد شخصی خودم می‌باشد.

۱۲- آیا قصد ائتلاف با سایر کاندیدا جهت شرکت در انتخابات را دارید (نام ائتلاف و اسامی اعضا را بیان نمایید) و یا به صورت مستقل در انتخابات شرکت نمودید؟

به صورت مستقل در انتخابات ششمین دوره شورا شرکت کردم و قصد ائتلاف ندارم.

۱۳- در پایان ضمن تشکر از شما بابت شرکت در مصاحبه درصورتی‌که با مردم سخنی دارید، بیان نمایید:

در صورتی که بنده جز منتخبین مردم باشم تمام تلاش خود برای بهبود وضعیت شهرم انجام می‌دهم و تا حد اختیارات و امکانات موجود و توان خودم، برای همشهریان عزیزم کوتاهی و قصوری انجام نمی‌دهم.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات