سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۰۰
 |  24/ مرداد/ 1393 - 5:47
  |   نظرات: بدون نظر
288 بازدید

امام جمعه مهریز:

امام جمعه مهریز گفت: تعامل با دنیا حد و مرز دارد و نمی شود با آمریکا و اسرائیل غاصب مذاکره کرد و همانطوریکه مقام معظم رهبری تاکید کرده اند نرمش قهرمانانه ما آمریکا را لو و ماهیت حقیقی آنها را نشان داد .

حجت الاسلام والمسلمین ” علی برهان ” در خطبه های نماز جمعه این شهر به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با سفرا اشاره و افزود: آمریکایی خیال می کردند با طرح نرمش قهرمانانه به دنبال عقب نشینی از اصول و ارزش های خود هستیم.
وی ادامه داد: نرمش قهرمانانه ما فقط یک تاکتیک بود برای اینکه اثبات شود که آمریکایی ها و حامیان و طرفدارانشان فقط به دنبال باج خواهی و سوء استفاده و حفظ منافع نامشروع خود هستند .
امام جمعه مهریز گفت: دولت آمریکا در طول یکسال اخیر که مذاکرات دولت و مسوولان وزارت امور خارجه ما با آنها برگزار شد خود را لو دادند که موضوع هسته ای فقط یک بهانه است و آنها فقط منافع خودشان را دنبال می کنند .
برهان افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با سفرا سیاست های کلی نظام ما را در باب مذاکرات ارائه دادند و همه مسوولان باید برای اجرای اوامر ایشات فعالیت داشته باشند .
امام جمعه مهریز گفت: دولت آمریکا در این سال ها بارها نشان داده که فقط به دنبال اجرای طرح های زیاده خواهانه و اقتدارگرایانه و منافع اسرائیل و دشمنان ایران است.
برهان اظهار داشت: ملت ایران زیر لوای مقام معظم رهبری و ولایت فقیه حرکت می کنند و تا قیام قیامت دست دوستی به شیطان بزرگ و حامیان او نمی دهند .

امام جمعه مهریز تصریح کرد: امریکایی در این یکسال انجام مذاکرات خوی کینه توزانه و مستبدانه خود را به خوبی نشان دادند که فقط به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی و ضربه زدن به نظام ولایی ما هستند .

برهان گفت: تنها راه عزت همان راه مقام معظم رهبری و راه بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام راحل (ره) است که فرمودند: رابطه ما با آمریکا یک رابطه بین گرگ و میش است .


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات