جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۷
 |  31/ خرداد/ 1400 - 4:21
  |   نظرات: بدون نظر
217 بازدید

اعضای شورا باید خود را در برابر رأی و اعتماد مردم مسئول بداند

فخرالسادات آقایی میبدی در پیامی به منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستاهای بخش بفروئیه، انتخاب منتخبین را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ متن پیام بخشدار بفروئیه به شرح ذیل می‌باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند»

مردم شریف شهرستان میبد به‌ویژه بخش بفروئیه با مشارکت حداکثری در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وششمین دوره شوراهای شهر و روستا گامی اساسی در تکمیل زنجیره حقوق شهروندی خویش برداشتند تا با انتخاب شوراها تجلی خدمت به مناطق محروم شهری و روستایی را نظاره‌گر باشند.

بی‌شک شورا نماد رشد و توسعه هر منطقه است و با مشارکت مردم، شورا و سایر دستگاه‌ها می‌توان شهری زیبا و توسعه‌یافته داشت. شوراها باید خود را مسئول در برابر رأی مردم که هر رأی، برگ اعتمادی به آنها است بدانند و با جدیت و پشتکار به حل مسائل شهری و روستایی بپردازند.

بنده به عنوان خادم ملت با تمام توان در کنار منتخبین شورا هستم تا بتوان با اتحاد و همدلی نقش مفیدی در محرومیت‌زدایی از روستاها و مناطق محروم شهری برداشت.

مردم با رأی و انتخاب خود وظیفه سنگینی را در جهت اعتلا و آبادانی شهری و روستایی بر دوش شما گذاشته‌اند که با عملکرد مناسب می‌توان جوابی شایسته به اعتماد مردم داد.

رقابت انتخابات تمام شد و اکنون نوبت رفاقت و اتحاد برای توسعه شهر و روستا است، بنده ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای منتخبین شوراها خواستار نگاهی جدی به مسائل شهری و روستایی هستم تا بتوانیم رنگ توسعه و آبادانی را جایگزین محرومیت کنیم.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از حضور حداکثری مردم عزیز در بخش بفروئیه در پای صندوق‌های رأی، از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از هیأت های اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، کاندیداها و تمامی کسانی که در برگزاری این انتخابات حضور فعال و مؤثری داشتند، صمیمانه قدردانی و تشکر می‌کنم.

فخر السادات آقایی

بخشدار بفروئیه


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات