پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴
 |  10/ شهریور/ 1393 - 7:15
  |   نظرات: بدون نظر
339 بازدید

اعزام هیئت امنیتی دولت به بافق

طالبی ضمن ابراز بی‌اطلاعی از دلیل بازداشت کارگران معدن سنگ آهن بافق و اتهامات وارد شده به آن‌ها گفت: تمام مراحل بازداشت کارگران زیر نظر دستگاه قضایی بوده است.

«محمدعلی طالبی» در گفتگو با ایلنا اگر چه حاضر نشد جزییات تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه را افشا کند اما تاکید کرد تصمیمات تا پایان امشب (۹ شهریور) اعلام می‌شود.

او در این باره گفت: شورای تامین استان یزد با حضور معاون امنیتی وزیر کشور و «ابوالحسن فیروزآبادی»، قائم مقام وزیر کار در جلسه عصر دیروز (شنبه ۸ شهریور) تصمیماتی را برای شروع به کار مجدد کارگران معدن سنگ آهن بافق و تامین مطالبات آن‌ها اتخاذ کرده‌اند.

او ادامه داد: عصر امروز (یکشنبه ۹ شهریور) جلسه‌ای با مسئولان بافق برگزار خواهیم کرد و امیدواریم شرایط این شهرستان در چند روز آینده به حالت عادی بازگردد.

این مقام دولتی با اشاره به حضور ماموران یگان ویژه پلیس در بافق در روزهای ابتدایی تحصن کارگران معدن سنگ آهن گفت: یگان ویژه پلیس برای مسائل احتیاطی و جلوگیری از بی‌نظمی به معدن وارد شد اما هنگام اعزام این نیرو به آن‌ها تاکید کردیم با مردم مواجهه‌ای نداشته باشند و‌‌ همان طور که دیدید مواجهه‌ای میان آنان و کارگران اتفاق نیفتاد.

او در عین حال تاکید کرد: حضور ماموران یگان ویژه پلیس در بافق در دوره‌ای ضرورت داشت و هنگامی که آن ضرورت رفع شد آن‌ها به مرکز استان بازگشتند.

طالبی ضمن ابراز بی‌اطلاعی از دلیل بازداشت کارگران معدن سنگ آهن بافق و اتهامات وارد شده به آن‌ها گفت: تمام مراحل بازداشت کارگران زیر نظر دستگاه قضایی بوده است.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار یزد در پایان درباره شائبه تقابل دستگاه قضا با دولت در بازداشت کارگران معدن سنگ آهن بافق اظهار کرد: مرجع قضایی در هماهنگی با مسئولان انتظامی و امنیتی بافق بازداشت‌ها را انجام داده است و این تصمیمی بوده که در شهرستان اتخاذ شده است، اگر چه مساله در حال حل شدن است و پرداختن به آن ضرورتی ندارد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات