شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۷
سرویس: عمومی, میبد
 |  25/ اردیبهشت/ 1393 - 5:31
  |   نظرات: بدون نظر
254 بازدید

اظهارنظرهای ساختارشکنانه یک مدیر تازه‌کار میبدی/ لزوم اقدام مقامات بالاتر

یکی از مسئولین تازه روی کار آمده شهرستان میبد، مدتی است که با اقدامات و اظهارنظرهای سیاسی بی ارتباط با موضوع اداره متبوعش، حواشی متعددی را ایجاد کرده است. به گزارش خبرنگار “میبدما”، وی در برخی از جلسات عمومی، به حمایت از یکی از سران فتنه محبوس …

یکی از مسئولین تازه روی کار آمده شهرستان میبد، مدتی است که با اقدامات و اظهارنظرهای سیاسی بی ارتباط با موضوع اداره متبوعش، حواشی متعددی را ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار “میبدما”، وی در برخی از جلسات عمومی، به حمایت از یکی از سران فتنه محبوس پرداخته و علیه رئیس جمهور سابق توهین نموده است.

نامبرده مواضع ساختارشکنانه دیگری نیز داشته که به صلاحدید برخی از دلسوزان شهرستان، فعلا از رسانه ای کردن آن اجتناب می نماییم.

به نظر می رسد در انتصاب فرد یاد شده در سمت مذکور، دقت کافی به عمل نیامده و فردی که بیگانه با فرهنگ مردمان این خطه به نظر می رسد، منصوب شده است.

از مقامات سیاسی، امنیتی و قضایی شهرستان میبد درخواست می کنیم تا برکناری این عنصر سیاسی را در دستور کار خود قرار دهند و یا حداقل تذکر و تمهیدات لازم به عمل آید تا فرد مذکور، اینقدر آزادانه و بی مهابا در شهری مثل میبد، به خود اجازه ندهد که مواضع حزبی و قبیله ای ساختارشکنانه اتخاذ کند.

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات