چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۶
 |  17/ مرداد/ 1393 - 9:18
  |   نظرات: بدون نظر
287 بازدید

اسرائیل با حمله به غزه نابودی خود را بسیار نزدیک‌تر کرد/گزارش خبرنگاران از غزه سبب عقب‌نشینی اسرائیل شد

امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه عقب نشینی اسرائیل از غزه به واسطه از خودگذشتگی خبرنگاران است، گفت: اسرائیل با حمله به غزه نابودی خود را بسیار نزدیک‌تر کرد

به گزارش پایگاه خبری بفرو به نقل از یزد رسا از بهاباد، امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه عقب نشینی اسرائیل از غزه به واسطه از خودگذشتگی خبرنگاران است، گفت: اسرائیل با حمله به غزه نابودی خود را بسیار نزدیک‌تر کرد.
حجت الاسلام سیف‌الله دهقانی امام جمعه بهاباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بهاباد با اشاره به روز خبرنگار، اظهار کرد: گزارش خبرنگاران در مناطق غزه بود که سبب عقب‌نشینی اسرائیل شد زیرا خبرنگاران با اخباری که منتشر کردند تمام دنیا متوجه شدند اسرائیل غده سرطانی است.
وی تاکید کرد: امروز در دنیا نفرت و انزجار از رژیم صهیونیستی به حدی رسیده است که جز مزدوران آمریکایی کسی نیست که از آنها حمایت کند.
دهقانی بیان کرد: با وجود این حمایت‌ها هم اسرائیل در جنگ 30 روزه غزه خرد شد که همه اینها در سایه مقاومت بود.
خطیب جمعه بهاباد به روز تعاون اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های قرانی روح همکاری در بین خانواده وجود داشته باشد بین محیط کار و کشور قطعا مشکلات بر طرف می‌شود و با روح تعاون و همکاری است که سبب می‌شود مشکلات جامعه بر طرف شود.
نماینده ولی فقیه در بهاباد سالروز شهاظت حضرت عبدالعظیم حسنی را تسلیت گفت و اظهار کرد: امروز سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام است، آن امامزاده با کرامت و لازم‌التعظیم، آن شخصیتی که امام نیست ولی در بین خانواده‌ها جایگاه خاصی دارد زیرا رفتن به زیارت آن حضرت مانند زیارت کربلا و امام حسین علیه السلام است.
روز ورزش زورخانه‌ای و روز مقاومت اسلامی از جمله مباحثی بود که مورد بحث حجت الاسلام سیف الله دهقانی قرار گرفت.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات