پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۰
 |  17/ مرداد/ 1393 - 9:22
  |   نظرات: بدون نظر
302 بازدید

اسرائیلی‌ها رسانه‌ها و منابع مالی دنیا را قبضه کرده‌اند/ بالا بردن معنویات در جامعه وظیفه مسئولین است

آیت الله محمدرضا ناصری به توطئه‌های اسرائیل در برپایی و ایجاد فساد در جامعه اشاره داشت و گفت: این‌ها دو چیز را در قبضه خود کردند که یکی رسانه های عمومی دنیا و دیگری منابع مالی دنیا است.

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه این هفته هدف از خلقت از انسان، آفرینش موجودات و نظم در عالم را مقدمه‌ای برای رسیدن انسان به کمال و قرب خداوند دانست و به صبر در برابر معصیت و وسوسه های شیطانی تآکید کرد.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در یزد با اشاره به وضع موجود در دنیا گفت: اسلام را در دنیا به دلیل بی توجهی، افراط گری تعدادی، نداشتن مسیر ولایت و حرکت نکردن زیر چتر ولایت در کشورهای اسلامی بالاخص کشورهای عربی اسلامی به افراط و تفریط کشاندند و پیش چشم مردم دنیا کم ارزش کردند و به اعمالی دست زدند که زیبنده انسان مسلمان نیست.

وی به توطئه‌های اسرائیل در برپایی و ایجاد فساد در جامعه اشاره داشت و اظهار داشت: این‌ها دو چیز را در قبضه خود کردند که یکی رسانه های عمومی دنیا و دیگری منابع مالی دنیا است.

وی ادامه داد: آنها در منابع دنیا رخنه و از آن خود کردند و در رسانه های دنیا را نیز با خود کردند تا ابتذال، فساد، فحشا و منکرا ت را در جامعه شایع و پخش کنند تا مردم به خدا توجه نداشته و گرفتار شهوات ، خودخواهی ها و جنگ و جدل و کشت و کشتار بین خود بپردازند و از اینکه مردم با این اعمال رشد نمی کنند، لذت می برند.

وی افزود: اسرائیلی‌ها با کشتار زنان و فرزندان در فلسطین قصد خلع سلاح کردن و نسل کشی فلسطینیان را دارند و آمریکا و سازمان ملل نیز از آنها حمایت می کنند و با اینکه فلسطینیان در محاصره هستند و اسرائیل از زمین و هوا و دریا بر سر فلسطینیان بمب و موشک می ریزد، رئیس جمهور آمریکا از دفاع اسرائیل از خودش می گوید.

ناصری تصریح کرد: وجدان انسانی در دنیا خدشه دار شده است و اخلاق و انسانیت در دنیا زیر سؤال رفته است و غربی‌ها با حوادث در عراق، سوریه و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی آنها را به جان هم بندازد.

وی ادامه داد: در دنیای غرب و شرق از نظر اقتصادی، سیاسی و نظامی چیزی نیست که بتوانیم به آنها دل ببندیم و باید با مقاومت به رشد برسیم.

وی از مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان به عنوان یکی از نکاتی عنوان کرد که باید به آن توجه داشت و گفت: حق گرفتنی است و باید هم در مسئله هسته‌ای، اقتصادی و تحریم ها ایستادگی کنیم به خوکفایی بریسسیم و حقمان را بگیریم.

وی ادامه داد: باید در کشور وحدت و یکپارچگی ایجاد کنیم و همه با کنار گذاشتن اختلافات و حزب و جناح بازی برای رشد کشور و رشد خودمان علیه دشمن اصلی حرکت کنیم و معنویت را در جامعه حفظ کنیم..

وی با تأکید به مسئولین و مردم در مراقبت از دشمنان گفت: ما باید مراقب مرزها، اجانب، اختلاف افکنی های دشمنان و توطئه دشمنان باشیم و چشم و گوشمان را باز کنیم تا دشمن نتواند در ما رخنه پیدا کند و به وحدت ما ضربه بزند.

وی از اصلاح اخلاق و باالا بردن معنویات در جامعه به عنوان یکی از اصولی نام برد که باید به آن توجه ویژه داشت و ادامه داد: مسئولین دولتی، فرهنگی و دانشگاهی باید جامعه ر ا به سوی جامعه اخلاق و روش و روند اسلامی پیش ببرند تا به هدف خود برسد که در غیر این صورت باید در روز قیامت پاسخگو باشند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات