پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳
 |  19/ تیر/ 1393 - 12:29
  |   نظرات: بدون نظر
224 بازدید

استکبار به دنبال پایه‌گذاری اسرائیلی دیگر در کنار ایران است

نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: تحولات اخیر عراق بسیار خطرناک است چراکه استکبار می‌خواهد در کنار ایران اسرائیل دیگری را پایه‌ریزی کند اما همه صاحبنظران معتقدند که آنان در عراق هرگز پیروز نخواهند شد

اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی شامگاه امروز (چهارشنبه) در ضیافت افطاری جامعه اسلامی اصناف بازار به قدرت بین‌المللی و منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران اشاره و اظهار کرد: جمهوری اسلامی امروز در سراسر جهان دارای موقعیت ویژه‌ای است و هیچ حادثه مهم و موثری در دنیا حضور ندارد که ایران در آن نقشی نداشته باشد.

وی افزود: الان به جایی رسیده‌ایم که استکبار جهانی از اسلام می‌هراسد که امروز اسلام منزوی، گوشه‌گیر و صرفا مخصوص عبادت نیست بلکه اسلامی است که اساس و بنیان حکومت غرب را تهدید جدی می‌کند.

نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری به بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: اسلام امروز نقش ویژه خود را ایفا کرده و ما دیدیم که چگونه افرادی همچون بن‌علی، قزافی و نامبارک‌ها سرنگون شدند و به جای آن یک حرکت گسترده مردمی شکل گرفته است.

بادامچیان اضافه کرد: بنده از همان آغاز بیداری اسلامی گفتم که فکر نکنید این انقلاب‌ها نیز مثل ایران به پیروزی می‌رسد بلکه این انقلاب‌ها همچون 15 خرداد است و زمان می‌برد.

وی در مورد اوضاع فعلی مصر نیز گفت: چهره‌های سیاسی همچون البرادعی و عمرموسی نه انقلابی هستند و نه مردمی، بنابراین نمی‌توانند مبارزات را مردمی کنند به همین دلیل ما احتمال یک دیکتاتوری سنگین را دادیم اما السیسی نمی‌تواند مثل نامبارک عمل کند چراکه جنبش مردمی از درون در حال فعالیت است.

به اعتقاد این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اسلام‌سازی‌ای که توسط استکبار جهانی در برخی کشورها همچون ترکیه و مالزی در حال شکل‌دادن بودن جواب نداده و بنابراین آنها به سمت گروه‌های تکفیری همچون داعش، النصره و القاعده سوق پیدا کردند اما باز هم نتوانستند موفق شوند چراکه هیچ‌کس این گروه‌ها را قبول ندارد.

بادامچیان با بیان اینکه گروه‌های تکفیری که حامی آنان آمریکا و صهیونیست‌ها هستند دستشان رو شده است گفت: آنان در سوریه کمک مستقیم به تکفیری‌ها کردند اما شکست خوردند و حالا این بازمانده را به عراق کشاندند.

وی ادامه داد: تحولات اخیر عراق بسیار خطرناک است چراکه استکبار می‌خواهد در کنار ایران اسرائیل دیگری را پایه‌ریزی کند اما همه صاحبنظران معتقدند که آنان در عراق هرگز پیروز نخواهند شد.

بادامچیان دلیل پشت پرده بودن آمریکا و صهیونیست‌ها در قضیه عراق را وحشت آنان از اسلام دانست و گفت: نیازی نیست که ما در عراق حضور نظامی پیدا کنیم. ما امروز در یک پیچ تاریخی مهم قرار داریم و باید دولت، حکومت و مردم وحدت خود را حفظ کنند.

به گفته عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی استکبار جهانی در داخل ایران نیز به دنبال راه‌اندازی گروه تکفیری است اما اهل سنت ما آگاه هستند و با آنان همراهی نمی‌کنند از آن سو در مسئله اختلافات درگیری‌ها برخی گروه‌های سیاسی نیز فتنه‌گری می‌کنند.

وی به انتخابات خبرگان و مجلس در سال آینده اشاره کرد و گفت: از همین الان استکبار و عوامل آنان گروهک‌های منحرف و فتنه‌گر می‌خواهند، نفوذی‌های مزاحم به مجلس خبرگان می‌فرستند؛ آنان به دنبال طراحی‌های امکارانه و فریبکارانه هستند و می‌خواهند عمود خیمه این انقلاب یعنی اصل ولایت فقیه را مورد هدف قرار دهند به همین خاطر می‌خواهند چند مزاحم را به مجلس خبرگان بفرستند.

بادامچیان تصریح کرد: از همین الان این گروه‌ها اصولگرا، اصلاح‌طلب، اصولگرای اصلاح‌طلب و اصلاح‌طلب اصولگرا در تلاش هستند و دارند پول‌هایشان را جمع و شبکه‌بندی ایجاد می‌کنند.

عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی به سابقه رئیس‌جمهور اشاره و خاطرنشان کرد: اقای روحانی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز بودند اما این گروه‌ها ایشان را ابه خود چسباندن در حالی که نامزد آنها در انتخابات آقای عارف بود و چون آقای عارف یک میلیون بیشتر رای نداشت به سمت ایشان آمدند.

وی ادامه داد: آقای روحانی علی‌رغم سیاستی که دارند چینش نیروهای خود را اصلاح‌طلب برگزیدند اما برخی از اصلاح‌طلبان به جای تشکر می‌گویند که اقای روحانی هنوز انتظارات ما را برآورده نکرده است.

بادامچیان معتقد است: این گروه‌های اصلاح‌طلب به دنبال سازش با آمریکا هستند برای اینکه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به این مذاکرات نیاز دارند.

نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: آقای روحانی وقتی به نیویورک رفتند رئیس‌جمهور آمریکا به دنبال ملاقات با رئیس‌جمهور ما بود اما آقای روحانی اجازه نداد. آقای اوباما خودش تلفن زد و روحانی به دلیل رودروایسی پاسخ داد. به اعتقاد وی اتحادیه اروپا از همراهی با اروپا خسته شده است و معتقد است که این تحریم‌ها به نفع روسیه و چین بوده است.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات