جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۱
سرویس: سیاسی
 |  19/ اردیبهشت/ 1393 - 1:30
  |   نظرات: بدون نظر
285 بازدید

کواکبیان و نوبری با موضوع “سیاست‌خارجه دولت تدبیر و امید” مناظره می‌کنند

دبیر روبط عمومی انجمن اسلامی از برگزاری مناظره “سیاست خارجه دولت تدبیر و امید” با محوریت “توافقنامه ژنو” با حضور کواکبیان و نوبری در این دانشگاه خبرداد.برگزاری مناظره با موضوع  “سیاست خارجه دولت تدبیر و امید” و با محوریت “توافقنامه ژنو” در دانشگاه شهید چمران اهواز خبرداد.

وی افزود: این مناظره با حضور مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری و  ناصر حیرانی نوبری سفیر سابق ایران در شوروی این دانشگاه برگزار خواهد شد.

دبیر روبط عمومی انجمن اسلامی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان توافق اولیه ۶ ماهه و احتمال بالای انعقاد توافق نهایی در روزهای آینده، وجود برخی ابهامات در توافق اولیه و نظرات بسیار متناقض موافقان و مخالفان توافقنامه ژنو خود نشانهٔ عدم شفافیت اذهان عمومی نسبت به این مسئله مهم است.

وی با توجه به نقش خطیر دانشگاه در آگاهی بخشی و مرجعیت فکری جامعه، ایجاد فضای نقد و گفت‌و‌گوی منطقی و آزاد را در محیط دانشگاه، اهم وظایف تشکل‌های دانشجویی بیان کرد: دانشگاه باید از طریق سامان دادن به کرسی‌های آزاد اندیشی  زمینه ساز ایجاد فضای تعامل در جامعه و در ‌‌نهایت رسیدن به دانشگاه اسلامی شود.

دبیر روابط عمومی انجمن اسلامی خاطرنشان کرد: مناظره سیاسی مذکور شنبه (20اردیبهشت) از ساعت 11:20 تا 13:20 در در آمفی تئا‌تر دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه برگزار می‌شود.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات