جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۷
 |  17/ مرداد/ 1395 - 8:11
  |   نظرات: بدون نظر
293 بازدید
روز خبرنگار گرامی باد؛

پیام فرماندارمیبد به مناسبت روز خبرنگار

فرماندارمیبد به مناسبت (هفدهم مرداد) روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بفرو روابط عمومی فرمانداری میبد، متن کامل “حسین فلاح” به این شرح است:

به نام خدای لوح و قلم

هفدهم مرداد سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار مجاهد و متعهد روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

روزی که حقیقتاً می‌توان در آن معنی واژه‌های مقدس مجاهدت، تعهد، صداقت و امانت‌داری و فلسفه پیام‌رسانی حضرت زینب کبری را در آن به‌خوبی فهمید و به جایگاه والای آن در آگاهی و ارشاد مردم انگشت صحه گذاشت.

هرچند پیام‌رسان واقعی آن بانوی بزرگ است که اگر پیام رسای عاشورا را با خطبه‌های بی‌بدیلش از اسارت تا شام افشاء نمی‌کرد؛ کربلا در کربلا باقی می‌ماند.

 امروز هم در این عصر پیشرفت فنّاوری و ارتباطات که تعدد سایت‌ها و نشریات و فضای مجازی، ابزاری قوی برای حکومت بر افکار و اذهان بشریت است رسالت پیام‌رسانی و آگاهی بخشی را بر اصحاب رسانه و خبرنگاران خطیر و حساس‌تر کرده است.

بنابراین در این دنیای سراسر امواج رسانه‌ای، خبرنگاران به‌عنوان سفیران روشنگری و حق‌طلبی باید با اشراف به مسائل کشور، به مصلحت کشور قلم بزنند تا روزبه‌روز بر افتخارات کشور و نظام افزوده شود.

امروز که با پدیده نوظهور  فناوری و رسانه‌ها، دیگر مرزهای جغرافیایی برداشته‌شده باید اصحاب رسانه به‌صورت حرفه‌ای و با دوری از حواشی و باصداقت و امانت‌داری، فضایی را در کشور فراهم کنند که باعث امید و دلگرمی مردم به‌نظام و انقلاب باشد و کشور را در مسیر رشد و تعالی قرار دهد.

و اما شهرستان میبد که به دلیل برخورداری از دانش ارتباطات و وجود این رشته و تربیت خبرنگاران متعهد و متخصص امروز دارای فضایی کم‌نظیر در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی است؛ بی‌شک صاحبان قلم و فعالان عرصه خبر با پرداختن به واقعیت‌ها و هدایت افکار به سمت پیشرفت و تعالی و روحیه ایمانی همواره رسالت خطیر خود را در حد اعلا به نمایش گذاشته‌اند.

امیدواریم اصحاب قلم، خبرنگاران سایت و نشریات و فضاهای مجازی، دلسوزانه و در کنار هم به‌دوراز حواشی و التهاب و با رویکرد سازنده در شهرستان میبد، در مسیر توسعه و آبادانی گام بردارند و با حفظ ارزش‌ها همواره مایه افتخار و سربلندی باشند.

جا دارد این‌جانب از زحمات بی‌شائبه خبرنگاران و اصحاب رسانه و نشریات مکتوب و فضاهای مجازی شهرستان در طول سال تشکر و این روز بزرگ را به همه این عزیزان تبریک بگویم.

 


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات