جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۷
 |  10/ شهریور/ 1393 - 7:19
  |   نظرات: بدون نظر
293 بازدید

پشت پرده نشینی«مدعیان راستگویی» برای تخریب «نماینده مردم»/«سایت های محلی»زیر کدام بیرق سینه می زنند؟!

اخیرا برخی رسانه ها در تخریب نماینده شهر یزد روی آورده اند. در این راستا یکی سایت محلی یزد هم کوشیده است با استخدام واژگان نیش دار و در لفافه از این قافله عقب نماند

 اخیرا برخی رسانه ها در قالب‌های گوناگون به تخریب نماینده سختکوش و خوش سابقه شهر یزد روی آورده اند. در این راستا یکی سایت محلی یزد هم کوشیده است با استخدام واژگان نیش دار و در لفافه و با بهره‌گیری از واقعیت «الکنایه ابلغ من التصریح»(کنایه رساتر از رک گویی است) از این قافله عقب نماند.

در یادداشت این سایت محلی آمده است:
هفته گذشته در یزد در اولین ساعت اداری سردار جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس یک نشست خبری برگزار کرد. فرمانده سابق بسیج دانش آموزی کشور  و نماینده فعلی مردم در مجلس به عنوان تاثیرگذارترین چهره سیاسی هفته استان لقب می گیرد؛ چرا که فعالیت های وسیعی در قیاس با سایر شخصیت های استان داشته است. در این نشست او برای نخستین بار به حذف شدنش از هیات امنای دانشگاه یزد واکنش نشان داد. دفاع از امضای استیضاح وزیر علوم، انتقادات شدید نسبت به دانشگاه یزد و چند موضوع دیگر از دیگر نظراتش در این نشست بود.

نویسنده سایت مزبور در ادامه با طرح این ادعا که «جوکار با لابی و گفت وگو بر سر انتخاب گزینه مدیرکل ارشاد استان یزد، مانع صدور حکم شده است» افزوده است:«وی در اقدام دیگر مانع برگزاری همایش دوچرخه سواری دختران در محوطه دانشگاه یزد شد؛ اقدامی که گویا قبلا هماهنگی لازم انجام شده و حتی در سطح شهر هم تبلیغاتش برگزار شده بود.»
و در پایان سرکشی های مستمر نماینده فهیم شهرمان به محلات مختلف و دیدار چهره به چهره با موکلان خود را اقدامی به سبک و سیاق نماینده اردکان دانسته و بدین وسیله کوشیده است کفه ترازو را به نفع تابش- نماینده اردکان- سنگین کند و به قولی وسط دعوا، نرخ هم تعیین کند!
یادداشت سایت محلی مزبور با این ادبیات گزنده به پایان می رسد که «به نظر می رسد هفته اول شهریور برای استان یزد پیامی تازه دارد و آن این‌که جوکار در حال افزایش قدرت تاثیرگذاری خود بر روند امور استان است. هرچند این ممکن است برخی با این نتیجه گیری مخالف باشند ولی ” نکته مناسبی ” برای تامل است.»

متاسفانه برخی سایت های محلی به جای تلاش برای افزایش اتحاد و یکپارچگی بین توده های گوناگون مردم استان و نیز مردم و مسئولان و وکلای مردم، در سایه پشتیبانی گسترده مالی از سوی برخی شرکت ها، بر خلاف وظیفه ذاتی خود قدم بر می دارند و خدمت به منافع افرادی خاص را بر خدمت صادقانه به توده‌ های مردم و تلاش برای توسعه همه جانبه استان در ابعاد گوناگون فرهنگی و اقتصادی ترجیح می دهند.
جای تاسف بسیار است شرکت هایی که با پول های مردم تاسیس شده اند تا با فعالیت در زمینه های مخابراتی و … در مسیر رونق اقتصادی استان و سهامداران خود فعالیت کنند، اینک پشت صحنه سایت هایی قرار گرفته اند که خدمت رسانی نماینده صادق و سختکوش شهرمان را برنمی تابند و تعهد محمدصالح جوکار در دفاع از آرمان های دینی و انقلابی مردم دارالعباده را بر خود سنگین می بینند.
از نظر اینان و همفکرانشان در پشت صحنه، اقدام نماینده محبوب مردم انقلابی یزد در امضای نامه استیضاح وزیر برکنار شده علوم به جرم به کارگیری عناصر فتنه گر در پست های بالای وزارتی، جرمی نابخشودنی است! در حالی که رهبر عزیزمان بارها بخصوص در دیدار اخیرشان بر خط قرمز بودن فتنه 88 تاکید کرده اند.
جرم جوکار و دیگر نمایندگان امثال وی این است که شرافت و سابقه جهادی خود را بسیار باارزش تر از آن می دانند که در برابر گستاخی های فتنه گران و همدستان و اذناب ایشان سکوت کنند. جرم جوکار این است که در صورت ضرورت، آبروی خویش را نیز فدا می کند؛ اما اجازه نمی دهد ناموس مردمان دارالعباده، مضحکه ندانم کاری و گاه روشنفکرنمایی‌های مدعیان اعتدال و اصلاح طلبی شود.
جوکار به خوبی می داند که سکوت در مقابل برخی جریانات خزنده اخیر، می تواند در آینده ای نزدیک به فجایعی سنگین برای جوانان این سامان بینجامد.
جوکار، به خون تپیدن همرزمان شهیدش و به روی مین رفتن جوانان رشید دارالعباده در ایام دفاع مقدس را از یاد نبرده است. از همین روست که به سهم خود در برابر افراد و جریان های ساده لوح و فتنه انگیز می ایستد و از هجمه های ناجوانمردانه واهمه ای ندارد و این خصلت مردانی است که در هنگامه جهاد و مبارزه، بر خلاف مدعیان امروزی، در کنج عافیت پنهان نشدند.
خوب است پشت پرده نشینانی که محمدصالح جوکار را هدف هجمه های ناشیانه خود قرار داده اند، بگویند در دوران دفاع مقدس چه می کرده اند؟ در دوران فتنه 88چه؟ زیر کدام بیرقی سینه می  زدند؟!

 


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات