جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۵
 |  10/ اردیبهشت/ 1396 - 7:39
  |   نظرات: بدون نظر
449 بازدید
گزارش؛

پاسخ شهردار بفروئیه به سؤالات و برخی مشکلات

اباذر غفوری شهردار بفروئیه در مصاحبه با پایگاه خبری بفرو به برخی سؤالات و مشکلات پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ با توجه به حاشیه‌هایی که در چند هفته گذشته در حوزه فعالیت شهرداری بفروئیه به وجود آمده است، شهردار بفروئیه در مصاحبه با پایگاه خبری بفرو به برخی از مشکلات و حاشیه‌های به وجود آمده پاسخ داد:

سؤال: دلیل جداسازی اِلمان نصب‌شده در قسمت مرزی شهر بفروئیه با شهرستان اردکان توسط شهرداری این شهرستان چه بود؟

شهردار: در پی برخی اختلافات به وجود آمده بین شهرستان میبد و اردکان در برخی نقاط مرز بین دو شهرستان، مسئولین شهرستان اردکان، در راستای جبران اقدام شهرستان میبد، در جلوگیری از  فعالیت شهرستان اردکان در مرز، شهرستان اردکان هم با این اقدام به شیوه خود قصد پاسخ دادن به اقدامات شهرستان میبد را داشت.

سؤال: آیا اِلمان‌های جداسازی شده مجدد نصب می‌گردد؟

شهردار: بله به‌زودی و پس از برگزاری انتخابات، مجدد اِلمان‌ها نصب می‌گردد.

سؤال: دلیل حاشیه‌های به وجود آمده در مورد یکی از مدارس در حال بازسازی شهر بفروئیه چیست؟

شهردار: در مورد مدرسه برخی مشکلات وجود دارد اما تاکنون جلسه‌ای با مسئولین مدرسه برگزار نشده و باید با مسئولین مدرسه جلسه‌ای برگزار شود و مشکلات بررسی گردد.

لازم به ذکر است که مسئول روابط عمومی شهرداری بفروئیه در مورد سؤال حاشیه‌های به وجود آمده در مورد یکی از مدارس این‌گونه پاسخ داد:

بحث داخلی مدرسه مربوط می‌شود به سازمان نوسازی مدارس که قانون آنها خیلی محکم‌تر از قوانین شهرداری است، اما در صورت خرابی دیوار شهرداری اقدامات لازم را انجام خواهد داد ولی در حال حاضر امکان جلوگیری از فعالیت مدرسه وجود ندارد.

سؤال: آیا مشکلات به وجود آمده درزمینه جایگاه سوخت بفروئیه در حوزه فعالیت شهرداری بفروئیه رفع شده است؟

شهردار: بنده در جلسات مختلف به سؤالات در مورد مشکلات به وجود آمده درزمینه جایگاه سوخت بفروئیه پاسخ داده‌ام و دیگر به سؤالات در این زمینه پاسخ نمی‌دهم و نیازی به پاسخ‌گویی بیشتر در مورد این موضوع نیست، اما باید بگویم پرونده جایگاه سوخت در حال حاضر در کمیسیون مربوطه می‌باشد و هر تصمیمی گفته شود اجرا می‌گردد.

سؤال: فعالیت چندساله خودتان را در سمت شهردار بفروئیه چگونه ارزیابی می‌کنید؟

شهردار: از نظر ارزیابی فعالیت که باید مردم شهر بفروئیه در این زمینه پاسخ بدهند، اما مجموعه شهرداری همواره تلاش خود را در جهت بهبود وضعیت شهر انجام داده است اما بازهم همانند سایر شهرها تعدادی از شهروندان در شهر از فعالیت‌های انجام‌شده ناراضی هستند، اما می توان به عنوان نمونه، از فعالیت های مثبت انجام شده در راستای کسب درجه ۳ شهرداری‌ نام برد.

سؤال: برنامه شهرداری بفروئیه درزمینه بهبود کیفیت آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های شهر بفروئیه چیست؟

شهردار: طرح تعویض آسفالت بعضی از خیابان‌ها و کوچه‌ها در دست اجرا است و به‌زودی تعدادی از خیابان‌ها بعد از جمع آوری آسفالت فعلی و زیرسازی مجدد آسفالت می گردد.

سؤال: طرح جامع شهری بفروئیه در چه مرحله‌ای از آماده‌سازی می‌باشد؟

شهردار: طرح همچنان در دفتر فنی استانداری در حال بررسی است و مراحل پایانی اجرایی شدن خود را به سر می‌برد.

سؤال: نظر شما در مورد برخی اشکالات گرفته‌شده نسبت به طراحی اِلمان‌های نصب‌شده در سطح شهر ازجمله اِلمان میدان مادر بفروئیه چیست؟

شهردار: در مورد اِلمان‌ها ازنظر بنده طراحی مناسب است، اما گاهی برخی افراد به دلیل مشکلات شخصی و نارضایتی از برخورد شهرداری با آنها (دریافت مبالغی بابت خدمات)، از اِلمان‌های نصب‌شده و طراحی آنها انتقاد می‌کنند و ناراضی هستند، اما در کل با توجه به بازدید برخی مسئولین، طراحی اِلمان‌ها مورد تأیید اکثریت بود.

در پایان ضمن تشکر از اباذر غفوری (شهردار بفروئیه) بابت پاسخ‌گویی به سؤالات، از تمامی همشهریان درخواست می‌شود در صورت وجود هرگونه سؤالی با ارسال آن به آدرس تلگرامی پایگاه خبری بفرو درخواست پیگیری خود را ثبت نمایند.

آی دی تلگرامی شهروند خبرنگار پایگاه خبری بفرو؛

https://telegram.me/bafrooadmin

آی دی کانال تلگرامی پایگاه خبری بفرو؛

https://telegram.me/bafroo


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات