پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۲
 |  23/ اسفند/ 1394 - 11:43
  |   نظرات: بدون نظر
437 بازدید
سردار فتوحی در اجتماع بزرگ فاطمیون یزد:

هیچ حزب و گروهی نمی‌تواند استان یزد را به نام خود مصادره کند/سپاه در برابر نفوذی ها می ایستد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تأکید کرد: همگان باید بدانند که یزد دارالعباده و حسینیه ایران است و حزب و گروه و فرد، نمی‌تواند این استان را به نام خود مصادره کن

 

به گزارش پایگاه خبری بفرو سردار اکبر فتوحی، پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ فاطمیون یزد با گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: مردم مؤمن،‌ ولایت‌مدار و متدین یزد که ارادتمندان واقعی اهل بیت(ع) هستند، امروز با اجتماع پرشکوه خود در میدان امیرچخماق، در سوگ یکی از وفادارترین انسان‌ها به ولایت، عزاداری کردند.

وی بیان کرد: از آنجا که حضرت زهرا(س)، همه هستی و زندگی خود را در راه دفاع از ولایت گذاشت و هرگز ولی مؤمنان را تنها نگذاشت و تا آخرین لحظه برای دفاع از ولایت مبارزه کرد، امروز نیز مردم یزد اجتماع خود را علاوه بر عزاداری برای حضرت زهرا(س)، به منظور بیعت با مقام معظم رهبری برگزار کردند.

سردار فتوحی با اشاره به وقایع اخیر استان یزد بیان کرد: اتفاقات رخ داده و سخنرانی انجام شده در میدان امیرچخماق را محکوم می‌کنیم و مردم نیز اعتراض خود را به هنجارشکنی‌های رئیس جمهور اعلام کرده‌اند.

وی بیان کرد: مردم یزد روز جمعه اجتماعی باشکوه برگزار کرده و مصادره کردن یزد به نام احزاب و گروه‌ها را محکوم کردند و امروز نیز در ادامه اجتماع روز جمعه، علاوه بر عزاداری برای حضرت زهرا(س) و بیعت با مقام معظم رهبری، اعتراض خود را بار دیگر به دولتمردان اعلام می‌کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تأکید کرد: همگان باید بدانند که یزد دارالعباده و حسینیه ایران است و حزب و گروه و فرد، نمی‌تواند این استان را به نام خود مصادره کند.

وی خاطرنشان کرد: استان یزد نزدیک به 4 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و اگر قرار است یزد به نام افراد نامگذاری شود، باید به نام شهدایی که جان خود را در راه آزادی کشور و حفظ مرزها و حفظ امنیت کشور فدا کردند، نامگذاری شود.

سردار فتوحی تأکید کرد: یزد همیشه دارالعباده باقی خواهد ماند و رهبری نیز در سفر سال 86 خود به استان یزد را دارالعباده و دارالعلم خواندند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات