سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۶
 |  31/ تیر/ 1393 - 12:24
  |   نظرات: بدون نظر
363 بازدید

نیروهای مقاومت خود را آماده جنگی طولانی کرده اند

“خالد القدومی” با اشاره به این که دشمن صهیونیستی زبانی جز زبان زور و آتش را نمی فهمد گفت: من به شما اطمینان می دهم که نیروهای مقاومت خود را آماده جنگی طولانی کرده اند تا فلسطین عزیز را از چنگال صهیونیست ها رهایی یابد.

“خالد القدومی” نماینده حماس در ایران امشب در ضیافت افطار حزب موتلفه اسلامی طی سخنانی با اشاره به نبرد 12 روزه غزه گفت: امروز نیروهای مقاومت اسلامی، گردان های قدس و عزالدین قسام و سایر گروه های فعال در این زمینه الگوی بسیار مناسبی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی را به جهانیان ارائه کرده اند.

وی ادامه داد: امروز فرصت مغتنمی است که همه ما و همه امت اسلامی وابستگی خود را به جبهه مقاومت اعلام کنند و پیوند خود را به آرمان فلسطین به اثبات برسانند.

نماینده حماس در ایران اوضاع امروز غزه را محکی برای آزمون نفاق موجود در عرصه منطقه و در سطح بین المللی دانست و اظهار داشت: هر کس در این شرایط در کنار مظلومان فلسطینی قرار گیرد در این آزمون سرنوشت ساز موفق خواهد بود.

وی ادامه داد: شما شاهد هستید که چگونه دنیای استکبار از جلاد صهیونیستی علیه مردم مظلوم و قربانی غزه جانبداری می کند.

خالد القدومی در ادامه به جنایت اخیر و فجیع صهیونیست ها در بمباران یک بیمارستان با جنگنده f14 اشاره و اظهار داشت: دور از ذهن نخواهد بود که هواداران رژیم صهیونیستی اعلام کنند که در این بیمارستان نیروهای نظامی وجود داشتند و بدین ترتیب این عمل جنایتکارانه را توجیه کنند.

نماینده حماس در ایران اظهار داشت: کسانی که امروز برای مردم جنگ زده غزه دلسوزی می کنند همان هایی هستند که چشمان خود را بر تحریم های ناجوانمردانه چندین ساله بر ملت مظلوم فلسطین بستند و علیه محصور بودن مردم مظلوم غزه هیچ اقدام مثبتی را انجام ندادند.

خالد القدمی در ادامه با اشاره به شعار واحد مردم فلسطین که همان استقبال از مرگ و نفی ذلت است تصریح کرد: هر کس ذره ای جوانمردی و شهامت در وجودش باشد به جای نکوهش مقاومت باید از مقاومت نیروهای فلسطینی علیه دشمن متجاوز صهیونیست حمایت کند.

نماینده حماس در ایران در پایان با اشاره به این که دشمن صهیونیستی زبانی جز زبان زور و آتش را نمی فهمد خاطر نشان کرد: من به شما اطمینان می دهم که نیروهای مقاومت خود را آماده جنگی طولانی کرده اند تا فلسطین عزیز از چنگال صهیونیست ها رهایی یابد.

 


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات