شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴
سرویس: سیاسی, عمومی
 |  26/ اردیبهشت/ 1393 - 1:32
  |   نظرات: بدون نظر
254 بازدید

نمایندگان به وزرا سخت نگیرند/ تغییر معناداری در هیأت رئیسه مجلس به وجود نخواهد آمد

محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره کاندیدا شدن خود برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس گفت: در هیأت رئیسه حضور دارم و تغییر معناداری در هیأت رئیسه مجلس به وجود نمی‌آید.

 محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا برای هیأت رئیسه مجلس کاندید می‌شوید گفت: در هیأت رئیسه حضور دارم و تغییر معناداری در هیأت رئیسه مجلس به وجود نمی‌آید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه تعدد سوال از وزرا را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ اظهار داشت: ارتباطات باید با دولت قوی باشد و یکی از وظایف وزرا پاسخ‌گویی به نمایندگان است که البته نمایندگان نباید سخت بگیرند و بگذارند وزرا به کارشان برسند.

دبیر کل جبهه پیروان انقلاب اسلامی افزود: نمایندگان و وزرا باید با هم تعامل داشته باشند و ارتباطشان قطع نشود و وزرا نیز نباید نازک نارنجی باشند تا انشاءالله تعامل خوبی صورت بگیرد.

باهنر در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه مناظره تیم مذاکره کننده قبلی با تیم مذاکره کننده این دولت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ گفت: من مسئول آن نیستم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا در دیدار اصول‌گرایان با رئیس جمهور حضور داشتید یا خیر؟ اظهار داشت: من در همه جا حضور دارم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه ائتلاف اصول‌گراها چگونه است؟ ابراز داشت: ائتلاف اصول‌گراها همیشه وجود دارد و در یک مسیر است.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات