سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۹
 |  8/ بهمن/ 1396 - 6:08
  |   نظرات: بدون نظر
311 بازدید
گزارش تصویری؛

نشست ساماندهی گلزار شهدای بفروئیه برگزار شد

جلسه ساماندهی گلزار شهدای بفروئیه با حضور مسئولین و تعدادی از خانواده شهدا در محل ساختمان شورای اسلامی شهر بفروئیه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ با توجه به وضعیت نابسامان گلزار شهدای بفروئیه، از چند سال گذشته موضوع ساماندهی گلزار شهدا از سوی مسئولین و تعدادی از خانواده شهدای بفروئیه مطرح‌ می باشد، و تاکنون چندین جلسه مختلف با حضور تعدادی از مسئولین شهرستان و شهر بفروئیه برگزارشده است، که تمامی جلسات تاکنون به نتیجه ای نرسیده است.

در همین راستا مسئولین شهر بفروئیه با برگزاری مجدد نشست ساماندهی گلزار شهدای بفروئیه تصمیم به پیگیری جدی این موضوع دارند؛

در این نشست در ابتدا موسوی رئیس شورای شهر بفروئیه با تشریح وضعیت فعلی گلزار و با توجه به گله‌مند بودن مردم و خانواده شهدای بفروئیه، بر لزوم ساماندهی گلزار شهدا تأکید نمود.

سپس رئیس بنیاد شهید شهرستان بابیان سخنانی بر لزوم تعیین هیات امنا جهت پیگیری وضعیت و ارتباط با دستگاه‌های مربوطه تأکید نمود و نسبت به محصور بودن گلزار بیان داشت که، این کار غیرقانونی می‌باشد.

در ادامه نیز بخشدار بفروئیه، شهردار بفروئیه و کارشناس گلزار های شهدای استان یزد هر یک به بیان نکاتی پرداختند.

حسینی پور کارشناس گلزار های شهدای استان یزد بیان داشت؛ با بررسی ساختمان سازه فعلی گلزار باید توجه داشت ساختمان فعلی ازلحاظ استحکام مناسب نمی‌باشد و هزینه کرد بر روی سازه فعلی مقرون‌به‌صرفه نمی‌باشد، اما برای کوتاه‌مدت مشکلی وجود نخواهد داشت، ولی جهت ماندگاری سازه باید بازسازی کامل شود.

در پایان نیز با جمع‌بندی موضوعات مختلف نتایج نشست به شرح زیر می باشد:

۱– تعیین هیت امنا توسط مسئولین و خانواده شهدای بفروئیه و معرفی به بنیاد شهید شهرستان

۲– بررسی چند طرح ازجمله ساخت سازه جدید و همچنین طرح بازسازی سازه فعلی از سوی کارشناسان بنیاد شهید

۳برآورد هزینه دو طرح توسط مسئولین و تعیین منابع تأمین بودجه ساخت

همچنین حسینی پور در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری به فرو بیان داشت، در صورت تأمین بودجه ساخت سازه جدید که به‌صورت تقریبی حدود ۶۰۰ میلیون تومان می‌باشد، سازه ظرف مدت 3 سال تکمیل خواهد شد.

تصاویر؛

ارتباط با ما؛

https://t.me/bafrooadmin

ارتباط با ما؛

https://t.me/bafrooadmin


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات