جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۸
سرویس: سیاسی, عمومی
 |  6/ خرداد/ 1393 - 10:05
  |   نظرات: بدون نظر
203 بازدید

ملت سوریه با حضور در انتخابات کشورشان را از دست تکفیری‌ها نجات می‌دهند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دعوت سوریه از ایران برای نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری گفت:این انتخابات انجام می‌شود تا این پیام را از سوی ملت سوریه به استکبار جهانی برساند که مردم بشار اسد را می‌خواهند و مقاومت می‌کنند تا کشورشان را از دست تکفیری‌ها نجات دهند.

“اسماعیل کوثری” نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به دعوت سوریه از ایران برای نظارت بر انتخابات‌ ریاست‌جمهوری گفت: با توجه به اینکه سوم ژوئن برابر با 13 خرداد روز برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه است دولت سوریه از جمهوری اسلامی ایران خواسته که بر انتخابات ریاست جمهوری کشور سوریه نظارت داشته باشد اما استکبار جهانی این مطلب را نمی پذیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: نظر غرب بر این است که انتخابات در کشور سوریه برگزار نشود و بشار اسد کناره‌گیری کند.

وی تأکید کرد: انتخابات سوریه انجام می‌شود تا این پیام را از سوی ملت سوریه به استکبار جهانی برساند که مردم بشار اسد را می‌خواهند و مقاومت می‌کنند تا کشورشان را از دست تکفیری‌ها نجات دهند.

کوثری در ادامه تصریح کرد: به یاری خدا با برگزاری انتخابات و تیمی که از ایران برای این انتخابات فرستاده می‌شود، کشور سوریه به حکومت مردم‌سالاری دست پیدا کند.

وی در خصوص دعوت از ایران برای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: دولت سوریه به خاطر اطمینان به ایران و اعتماد به همراهی ایران و عدم اعتماد به کشورهای غربی از ایران درخواست حضور و نظارت بر انتخابات را کردند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات