پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۷
 |  11/ فروردین/ 1395 - 8:19
  |   نظرات: بدون نظر
461 بازدید
گزارش:

مسابقه تنیس بفروئیه و درسی برای مسئولین و خیرین محلی بفروئیه!!!

همزمان با اذان مغرب نهمین روز از بهار 95، تابلوی خانه تنیس پایگاه شهید چمران بفروئیه در سر درب حسینیه انصارالحسین بفروئیه نصب شد و دقایقی بعد هم مسابقه‌ای با حضور 40 نفر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بفرو این مسابقه روی 6 عدد میز و در حضور 6 داور که همه از دانشجویان و فارغ التحصیلان بفروئی در رشته تربیت بدنی بودند، در مدت 145 دقیقه برگزار گردید.
با توجه به حضور شرکت کنندگانی از میبد و اردکان و حضور خود شرکت کنندگان بفروئی سطح مسابقه نسبت به دوره‌های قبل به گفته حاضرین و داورین به مراتب بهتر بود….
نگاهی بیندازیم به نفرات اول تا چهارم این مسابقه:
نفر 1⃣  محمدفاضلی از شهیدیه میبد
نفر 2⃣  مجتبی برزگر فرزند محمدرضا
نفر 3⃣  حامد محیطی از اردکان
نفر 4⃣  صادق برزگر فرزند محمدرضا
بی شک داشتن خانه تنیس در شهیدیه و اردکان موجب می‌شود که حضور فقط یکی از ورزشکاران آنها در مسابقه تنیس روی میز در بفروئیه، تمامی رقبای خود را شکست دهند و رتبه‌های اول و سوم کسب نمایند.
در مورد کسب رتبه‌های دوم و چهارم هم بحث بدین گونه است. مجتبی و صادق برادرانی هستند که علاقه وافری به تنیس دارند. بعد از آنکه در یک دوره کوتاه در کلاس‌های تنیس روی میز محله فاطمیه بفروئیه شرکت کردند، راهی اردکان شدند و در خانه تنیس روی میز اردکان با علاقه کار خود را ادامه دادند و از طرف دیگر یک میز هم به صورت اختصاصی خریدند و محیطی از خانه خود را به آن اختصاص دادند و تمرینات خود را در تنیس خانه خود (نه خانه تنیس بفروئیه) ادامه دادند.
از طرفی دیگر به گفته داوران این مسابقه، خوشبختانه استعدادهای خوبی هم در بفروئیه برای ورزش تنیس روی میز داریم. بازی و رقابت خوب شرکت کنندگان بفروئی در برابر کسانی که به صورت جدی این ورزش را دنبال می‌کنند، گواه بر صحت این ادعاست.
ترتیب قهرمانی و سطح بازی و استعداد نوجوانان بفروئیه در این مسابقه تنیس روی میز، نشان داد که این ورزش در بفروئیه هم علاقه مندان زیادی دارد و هم جای کار بسیار …
میزهای خاک خورده زیادی بسیج بفروئیه دارد که بدون استفاده در گوشه‌ای از بسیج و حسینیه انصار رها کرده است و هر از گاهی آنهارا برای برگزاری یک مسابقه پهن می‌کند.
نکند نصب بنر “خانه تنیس روی میز پایگاه شهید چمران بفروئیه” همانند بریدن آن ربانی باشد که در 12 بهمن 93 به خاطرش خانه تنیس آن پایگاه افتتاح شد. خانه تنیسی که هیچ کس در آن بازی نکرد.
البته امیدواریم که خیرین عزیز بفروئیه نیز کمی اهمیت به امور ورزشی دهند و همت به گمارند و برای ورزش نوجوانان و جوانان بفروئیه هم هزینه کنند.
همچنین دیگر مسئولان بفروئیه هم این انتظار ازشان می‌رود که پیگیر این‌گونه امور باشند و راه را هموار سازند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات