پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۶
 |  25/ تیر/ 1393 - 6:39
  |   نظرات: بدون نظر
290 بازدید

مرزهای كشور از كوچه‌های يزد هم امن‌تر است/ آزادی قدس در دسترس است

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: امروز مرزهای غربی ايران از كوچه های يزد امن‌تر و اشراف و كنترل پايدار بر سرحدات جمهوری اسلامي از هر زمان ديگری بيشتر است.

به گزارش پایگاه خبری بفرو به نقل از سازمان بسیج مستضعفین، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با مرصاد با اشاره به اشراف کامل نیروهای امنیتی و نظامی بر مرزهای جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: هیچ زمانی مثل امروز تسلط و اشراف بر مرز‌ها و سرحدات کشور وجود نداشته است.

وی افزود: امنیت حاکم بر مرزهای ایران بسیار پایدار‌تر از آن است که بخواهد با حوادث کوچکی مثل آنچه که در داخل خاک عراق می‌گذرد، خدشه دار شود.

سردار نقدی شاخصه امنیت امروز حاکم بر مرز‌ها کشور را پایداری آن دانست

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور در توصیف کنترل ایران بر مرزهای غربی کشور اظهار داشت: شرایط مرزهای غربی ایران از آنچه که در کوچه‌های یزد وجود دارد امن‌تر است. یعنی‌‌ همان اندازه که تحرک و صدایی که ممکن است در کوچه پس کوچه‌های مرکز ایران تحت کنترل باشد به‌‌ همان اندازه و بیشتر از آن در مرزهای غربی تحت نظر است.

وی روی آوردن به شایعه پراکنی توسط برخی رسانه‌های غرب را نیز دلیل بر وجود همین اشراف و امنیت عنوان کرد.

حماقت آمریکایی‌ها قدس را در دسترس جریان مقاومت قرار داده است

وی با توصیه به عوامل اصلی وقایع امروز عراق تصریح کرد: این از حماقت صهیونیست‌ها و آمریکایی‌هاست که پس از سرنوشتی که برای آن‌ها در افعانستان و عراق صدام رقم خورد قدم به میدان سوریه گذاشتند و باز هم از حماقت آن‌هاست که پس از فضاحت دمشق برای آن‌ها هوای بغداد می‌کنند.

سردار نقدی خاطر نشان کرد: تردیدی نیست که‌‌ همان اتفاقات سوریه یعنی تبدیل ارتش پالایش نشده به یک بسیج مومن و مردمی در عراق نیز اتفاق خواهد افتاد و مرزهای مقاومت به یک قدمی قدس خواهد رسید.


 


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات