جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۷
 |  6/ شهریور/ 1396 - 1:40
  |   نظرات: بدون نظر
293 بازدید

مراسم تحلیف شورای شهر بفروئیه چگونه گذشت؟

از متن تا حاشیه مراسم تحلیف شورای شهر بفروئیه/دلیل ناهماهنگی بین اعضا چه بود؟

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ روز چهارشنبه مورخ یکم شهریورماه، روز تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بفروئیه بود، اعضای که به‌رغم تمامی اتفاقات انتخاباتی توانستند، با استفاده از فضای موجود در زمان انتخابات آرای مردم را کسب نمایند، و باگذشت زمانی در حدود سه ماه اعضای این شورا تحلیف شدند:

اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بفروئیه، از ساعت ۱۱:۱۵ صبح در محل فرمانداری شهرستان میبد حضور یافتند، و در صف انتظار مراسم تحلیف نشستند، در ساعت ۱۱:۳۰ مراسم تحلیف شورای شهر بفروئیه آغاز شد، در همان ابتدا شاهد آن بودیم که شوخ‌طبعی برخی اعضا باعث ایجاد جوی صمیمانه شده است.

جلسه با قرائت سوره العصر و اعلام اسامی شورا آغاز شد، سپس فلاح فرماندار میبد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و همچنین تبریک به شورای منتخب نسبت به آغاز کار این شورا گفت: امیدواریم با تلاش شورای شهر جدید همدلی و همراهی مسئولان شاهد رونق و توسعه شهر باشیم تا از این طریق با خدمت به مردم رضایت‌مندی آنان را جلب نمایم.

در ادامه فلاح از اعضای شورای شهر بفروئیه خواست تا از تمامی ظرفیت‌های موجود در شهر بفروئیه جهت رفع مشکلات مردم و افزایش امکانات شهری استفاده نمایند، فلاح با بردن نام چندین نفر از فرهیختگان بفروئیه خواستند تا شورای جدید از چنین افراد متخصص در اداره امور  شهری و سایر امور استفاده نمایند و شورا علاوه بر مباحث عمرانی شهر به مسائل دیگر نیز توجه نماید.

فلاح در پایان از شورای شهر بفروئیه خواست تا مشکلات و درصورتی‌که اختلافاتی وجود دارد آن را به بیرون از شورا انتقال ندهند، و در جلسات خود بررسی و حل نمایند و در مورد علنی بودن جلسات شورا تصمیم را به اعضا واگذار کرد.

سپس هیئت رئیسه سنی تشکیل شد و اعضای شورای شهر بفروئیه مراسم ادای سوگند را انجام دادند، و رأی‌گیری سمت‌های شورا آغاز گردید.

رأی گیری سمت‌های شورا؛

۱– رئیس:

کاندیدا ۱– سید رحمان موسوی (تعداد رأی ۳ ) ۲– فائزه خاکزار (تعداد رأی ۲ )

۲– نائب رئیس

کاندیدا ۱– محمد احمدی (تعداد رأی ۳ ) ۲– جمال احمدی (تعداد رأی  ۲)

۳خزانه‌دار

کاندیدا ۱-سعید علیزاده (تعداد رأی ۳ ) ۲– جمال احمدی (تعداد رأی ۲ ) ۳– فائزه خاکزار (تعداد رأی ۰ )

۴– سخنگو شورا

کاندیدا ۱– سید رحمان موسوی (تعداد رأی ۵ )

۵– منشی

کاندیدا ۱– جمال احمدی (تعداد رأی ۵ )

با پایان رأی گیری موضوع سرپرستی شهرداری بفروئیه در دستور کار قرار گرفت.

شروع ناهماهنگی و بی‌برنامه بودن شورای شهر بفروئیه/دلیل چه بود؟

در ابتدا باید از اعضای شورای شهر بفروئیه پرسید دلیل عدم برنامه‌ریزی برای تعیین سرپرست یا شهردار برای شهرداری بفروئیه چه بود؟ آیا باگذشت سه ماه از زمان انتخاب اعضای شورای پنجم از سوی مردم بفروئیه فرصتی یافت نشد تا اعضا به مطالعه برخی قوانین شورا و شهرداری بپردازند و در مورد تعیین شهردار و یا سرپرستی برای شهرداری بفروئیه تصمیم بگیرند تا امروز شاهد بی‌برنامه بودن و عدم هماهنگی در تعیین سرپرست یا شهردار برای شهرداری بفروئیه نباشیم، پایان جلسه تحلیف به دلیل مطرح‌شدن موضوع سرپرستی شهرداری، اعضای شورای شهر بفروئیه آنقدر بدون برنامه‌ بودند که بعد از بیرون آمدن از جلسه زمانی که خبرنگار پایگاه خبری بفرو از یکی از اعضای شورا سؤال نمود در آخر نتیجه نهایی برای سرپرستی شهرداری بفروئیه چه شد؟ عضو شورا بابیان اینکه نمی‌دانم؟ از رئیس شورا سؤال نمود چه کسی سرپرست شهرداری شد!!!!!!!

انشا الله با تشکیل شورا و پایان مراسم تحلیف، اعضای شورای شهر بفروئیه، در ابتدا نسبت به هماهنگ کردن برنامه‌های کاری خود در شورا اقدام نمایند و در اولین زمان ممکن ضمن حل برخی ناهماهنگی‌های موجود و حفظ شور انتخاباتی خود، نسبت به انتخاب شهرداری کارآمد و کارآزموده به‌دوراز هرگونه تعصب اقدام نما‌یند تا در آینده نزدیک شاهد پیشرفت و ارتقای سطح شهر بفروئیه باشیم و شاهد آن نباشیم که اعضای شورای پنجم همچون شورای چهارم در پایان چهار سال فعالیت خود با تغییر صددرصدی روبه‌رو شوند.

در پایان نیز محمود علم الهدی به عنوان سرپرست شهرداری بفروئیه معرفی گردید.

 


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات