سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴۴
سرویس: یزد
 |  12/ دی/ 1397 - 9:12
  |   نظرات: بدون نظر
95 بازدید
گزارش

محمد علی طالبی استاندار یزد شد

«محمدعلی طالبی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با تصویب هیئت دولت به عنوان استاندار یزد انتخاب و منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ با اجرای طرح منع بکارگیری بازنشستگان، وزیر کشور در حکمی از «محمود زمانی قمی» که پیش از این به عنوان استاندار یزد مشغول فعالیت بود قدردانی و «محمدعلی طالبی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری را با حفظ سمت به عنوان سرپرست استانداری یزد منصوب کرد.

وی از 26 آبان ماه با حکم وزیر کشور مسئولیت استانداری یزد را به عهده داشت که نهایتاً امروز چهارشنبه 12 دیماه به عنوان استاندار یزد منصوب شد.

طالبی متولد 1352 در یزد و فرزند شهید یدالله طالبی است، وی بعد از انصراف از رشته مهندسی صنایع دانشگاه یزد در سال 1372 در مقطع کارشناسی علوم سیاسی دانشگاه تهران پذیرفته شد و از سال 1384 تحصیلات خود را در مقطع فوق لیسانس علوم سیاسی در دانشگاه اصفهان ادامه داد.

وی در سال 1387 از پایان نامه خود با عنوان «شوراها و مشارکت سیاسی در ایران» دفاع و از مهرماه 1390 وارد مقطع دکتری علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی شد و با گذراندن واحدهای درسی و دفاع از پایان نامه تحصیلی خود با موضوع «موانع تحقق حکمرانی خوب در فرهنگ سیاسی ایران» فارغ التحصیل شد.

کارشناس اموراجتماعی، مسئول انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، رئیس دبیرخانه شورای جوانان استان، بخشدار مرکزی، معاون فرماندار و سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم، مشاور معاون سیاسی و امنیتی استاندار در امور شوراها، معاون و سرپرست دفتر امور اجتماعی و انتخابات استانداری و نهایتا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد مسئولیت‌های پیشین طالبی بوده است.



این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات