جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۶
 |  17/ مرداد/ 1393 - 12:30
  |   نظرات: بدون نظر
389 بازدید

فرماندار اردکان از خبرنگاران خواست نقدهای سازنده خود را چراغ راه مسئولان قرار دهند

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان تاکید کرد: خبرنگاران و اصحاب اندیشه نیز با تکیه بر اطلاعات درست و انصاف، می توانند آئینه گونه مطالب را به مردم و مسئولان انتقال و با نقد خود موجبات تعالی جامعه را فراهم…

فرماندار اردکان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با گرامیداشت یاد شهدای عرصه رسانه و نقش اصحاب فکر و قلم در آگاهی بخشی جامعه گفت: با نگاهی به وضعیت جهان امروز و کشتارهایی که گروه تروریستی داعش و رژیم صهیونیستی به راه انداخته متوجه می شویم که تلاش خبرنگاران و از خودگذشتگی آنان بود که باعث انتشار ددمنشیهای مستکبران و مظلومیت مردم غزه و سوریه و عراق شد و افکار عمومی جهانیان را آگاه و حساس ساخت.

“حسین اسماعیلی” با اشاره به اینکه باید اخلاق و فضیلت های اخلاقی در راس برنامه هر مسئول و قشری قرار گیرد گفت: آینه مصداق خوبی برای تبیین خصوصیات اخلاقی است.

وی ادامه داد: آینه دروغ نمی گوید، صداقت دارد، شفاف و بی کینه است، معایب و محاسن را در کنار هم نشان می دهد، وابسته به فرد و جناحی نیست و هر آنچه هست را بی کم و کاست ارائه می دهد.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان تاکید کرد: خبرنگاران و اصحاب اندیشه نیز با تکیه بر اطلاعات درست و انصاف، می توانند آئینه گونه مطالب را به مردم و مسئولان انتقال و با نقد خود موجبات تعالی جامعه را فراهم آورند.

فرماندار اردکان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رشد و توسعه اقتصادی امروز شهرستان اردکان مرهون تلاش های بی وقفه و برنامه ریزی بیش از یک دهه مسئولان بویژه نماینده مردم اردکان و همراهی و همدلی مردم است گفت: امروز عده ای سعی دارند فضای رسانه ای سنگینی را علیه مردم و مسئولان شهرستان اردکان راهبری کنند و با تمسک به برخی کلمات، پیشرفت اردکان را تخطئه کنند.

“حسین اسماعیلی” با تاکید بر اینکه اردکان و اردکانی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد گفت: ما به فکر ارتقاء جایگاه اردکان با تلاش و برنامه ریزی و به دور از هیوهای کاذب هستیم و با الهام از معلم اخلاق دیارمان حضرت آیت الله خاتمی(ره) سعی کرده ایم در هیوهای روزمره، اخلاق را نبازیم و هیچگاه مدعی سایر شهرستانها نیستم؛ بلکه از رشد و پیشرفت کل استان حمایت می کنیم.

وی همچنین از همه خبرنگاران و سایت های خبری اردکان خواست تا منافع شهرستان را در گفته ها و نوشته ها مدنظر داشته باشند و نقدهای سازنده خود را چراغ راه مسئولان قرار دهند.

در این مراسم که معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه اردکان حضور داشتند، پیام نماینده مردم اردکان قرائت و از خبرنگاران حاضر در مراسم تجلیل شد


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات