شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۵
 |  28/ مرداد/ 1393 - 12:16
  |   نظرات: بدون نظر
329 بازدید

فرماندار ابرکوه : نمایندگان در تصمیات خود مصالح ملی و استانی را در نظر بگیرند

فرماندار ابرکوه گفت: انتظار داریم که نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصالح ملی و استانی را در تصمیمات خود مد نظر قرار دهند.

سید نبی رسولی در گفتگو با خبرنگارسایت خبری ابرکوه در مورد پیشنهادی یکی از نمایندگان استان یزد برای الحاق میبد و ابرکوه به هم و اختصاص یک نماینده اظهار داشت:وقتی تقسیم حوزه های انتخابیه استان یزد در دستور کار قرار گرفته است انتظار داریم که نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصالح ملی و استانی را مد نظر قرار دهند.

وی افزود:آن ها باید جلو تبعیض های ناروا و ناصحیح را بگیرند و با نگاه عاقلانه و عالمانه نسبت به این امر مبادرت بورزند.

رسولی ادامه داد:انتظار این است که نمایندگان مردم برابر قانون محدوده جغرافیایی و دیگر ضوابط را ملاک کاری خود  قرار دهند و کاری مورد رضایت خداوند  و خلق او انجام بگیرد.

وی تأکید کرد: نباید گذاشت که خدای ناکرده تصمیم ناروایی در اذهان مردم محروم این شهرستان برای همیشه باقی بماند.

فرماندار ابرکوه خاطرنشان کرد: در همین راستا درخواست اهالی شهرستان های خاتم، ابرکوه و تفت این است که در یک حوزه انتخاباتی قرار گیرند و این مسئله به این علت است که کلیه شرایط منطبق بر قانون را دارند و ده ها کیلومتر مرز مشترک شاهد این ادعاست.

وی خطاب به اعضای کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون می تواند نظر صاحب نظران، مسئولین اداری، مذهبی، انتظامی و … شهرستان های فوق را جویا شود و سپس در این مورد اقدام به اخذ تصمیم کند.

رسولی گفت:این موارد در نامه ای به رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی نیز منتقل شده است.

گزارش خبرنگارابرنیوز حاکی است در بحث تقسیم حوزه های انتخابیه استان یزد از جانب یکی از نمایندگان استان یزد پیشنهادی مطرح شده است که اردکان و اشکذر یک نماینده ، ابرکوه و میبد یک نماینده،تفت و یزد دونماینده و بقیه شهرستان ها هم یک نماینده داشته باشند و بنا است تا روز سه شنبه این هفته در کمیسیون شوراهای مجلس مورد بحث قرار گیرد و این مسئله با اعتراض روبرو شده است. جمعی از مسئولان شهرستان ابرکوه فردا در کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می کنند

قبل از این نیز امام جمعه ابرکوه و همچنین نماینده سابق مردم ۵ شهرستان استان یزد در گفتگو با ابرنیوز به این موضوع واکنش نشان داده بودند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات